MS Explorer, ÆØÅ er forsvundet og erstatte~
Fra : Brian Green

Dato : 28-02-04 11:52

Hej, af mystiske årsager kan jeg ikke se æøå på MS Explorer. De er erstattet
af underlige tegn. Kan nogen hjælpe mig medl at få æøå tilbage ?

Vh Green

Fra : Claus U

Dato : 28-02-04 13:43

Brian Green wrote:

> Hej, af mystiske årsager kan jeg ikke se æøå på MS Explorer. De er
> erstattet af underlige tegn. Kan nogen hjælpe mig medl at få æøå tilbage ?

Kunne du være komme til at ændre tegnsætningen?
Fra menuen vælg: "View" - "Encoding" - vælg "western european (windows)"

--
Claus U

Fra : Brian Green

Dato : 28-02-04 14:57

Hej Claus, du er genial. Tak - det hjalp.

Vh Green.