Nyeste bios til Chaintech 7VJL1
Fra : \(DK6630\) Poul Joha~

Dato : 28-02-04 08:58

Hej

Jeg har et Chaintech 7VJL1 bundkort, som jeg vil ligger en ny bios ind.
Men jeg har hentet den nyeste 7vjl1116.exe men når jeg vil åbner filen får
jeg en fejl
Se screenshoot på dk.binaer under Hvad skyldes denne fejl?. Postet den
27-02-04 kl 16.48

På forhånd tak

Mvh Poul

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-02-04 15:55

"(DK6630) Poul Johannsen" <poul-johannsenXXXXX@rnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c1ph32$fg6$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> jeg en fejl
> Se screenshoot på dk.binaer under Hvad skyldes denne fejl?. Postet den

Måske en fejl opstået under "hentningen".

Prøv at hente den igen og se om det hjælper.

--
Jan (DK6660)

Remove the cat in the email to reach me

Fra : \(DK6630\) Poul Joha~

Dato : 28-02-04 16:07

Hej

> Måske en fejl opstået under "hentningen".
>
> Prøv at hente den igen og se om det hjælper.

Tak for svaret. Jeg har prøvet at henter den et par gange men uden at det
hjælper.

Mvh Poul

Fra : \(DK6630\) Poul Joha~

Dato : 28-02-04 16:11

Hej

> Tak for svaret. Jeg har prøvet at henter den et par gange men uden at det
> hjælper.

Er der nogen der kan henter den uden fejl, når man åbner filen?

http://www.chaintechusa.com/tw/eng/Download/dl_LI.asp?DISNo=445

Mvh Poul

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-02-04 18:22

"(DK6630) Poul Johannsen" <poul-johannsenXXXXX@rnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c1qadp$nfn$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej

> Er der nogen der kan henter den uden fejl, når man åbner filen?
>
> http://www.chaintechusa.com/tw/eng/Download/dl_LI.asp?DISNo=445
>
> Mvh Poul

Nu har prøvet både på en XP'er, 2000 og 98 - og jeg får samme fejl som dig.

Så du bliver nok nødt til at kontakte Chaintec og fortælle dem, at de har
lavet en fejl.

Fra : \(DK6630\) Poul Joha~

Dato : 28-02-04 19:59

Hej

> [...]
dig.

> Så du bliver nok nødt til at kontakte Chaintec og fortælle dem, at de har

Ok. Tak for hjælpen. Det er bare sådan jeg er ikke særlig god til at skriver
på engelsk, så jeg håber der en der vil hjælper mig med det.

Mvh Poul