firewall ...
Fra : rasmus

Dato : 27-02-04 21:46

Hejsa,

Bør jeg have en firewall ud over den indbyggede i xp? I givet fald hvilken?

ras

Fra : KH

Dato : 27-02-04 22:02

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Bør jeg have en firewall ud over den indbyggede i xp? I givet fald
hvilken?

Hvis endelig du skulle have et supplement, kunne du jo anskaffe dig en NAT-
router..

Bare mit beskedne foreslag..

Mvh. KH.

Fra : rasmus

Dato : 27-02-04 22:05

"KH" <$Bill@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Hvis endelig du skulle have et supplement, kunne du jo anskaffe dig en
NAT-
> router..

- det er muligvis også på vej, men der kan godt gå en par måneder før det
bliver aktuelt.

ras

Fra : cykelsmeden

Dato : 28-02-04 15:54

> NAT-
>
> - det er muligvis også på vej, men der kan godt gå en par måneder før det
> bliver aktuelt.
>
> ras

altså ca. det tid det tager at finde ud af at det VAR aktuelt

finn