Dataopkald
Fra : P.Plys

Dato : 27-02-04 19:45

Hej allesammen
jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg modtager indimellem nogle dataopkald på min
nokia 6310i. ringetonen lyder underlig, og når jeg ringer til det
telefonnummer, der er blevet ringet fra, siger de, at der ikke er blevet
ringet, fra deres telefon. Der står dataopkald i displayet.
Hvad er det der sker?

Hilsen preben

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 22:07

> Hvad er det der sker?

Forkert opsætning på deres telefon, som gør, at den foretager dataopkald de
ikke selv er herre over. Der er to løsninger:

- Få dem til at hente den korrekte opsætning fra deres udbyder.

- Kontakt din udbyder, og bed dem spærre for indgående data-opkald på dit
telefonnummer (medmindre du nogensinde bruger det til noget selv). Så vil
dataopkaldet blive bouncet tilbage til afsender uden at du ser noget til
det.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg