fejl 145
Fra : pepss

Dato : 27-02-04 19:55

Hejsa NG

jeg har en MySQL database hvor en af tabellerne giver fejlen:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[TCX][MyODBC]Kan ikke åbne fil: 'fotoalbum.MYI'. (Fejlkode: 145)

/ret/sbf.asp, line 343

og når jeg åbner databasen med phpMyAdmin kommer samme fejl og der står også
at "tablen er i brug"

det hele har virket og uden jeg har gjort noget er denne fejl kommet.

nogen der har en ide om hvad det kan være?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : pepss

Dato : 27-02-04 22:02

"pepss" skrev
> jeg har en MySQL database hvor en af tabellerne giver fejlen:

[snip fejl]

fejlen blev rettet ved at mit web-hotel kørte en repair på databasen men jeg
vil da meget gerne høre hvis der er nogen der ved hvad en sådan fejl kan
skyldes!