Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kan man hæve Penge (20000) en lørdag nogle~
Fra : Kim

Dato : 27-02-04 17:49

Jeg skal ud og se på en bil i morgen (som vi mangler meget) og jeg har lige
snakket med manden som har den, som vil overdrage bilen til os for 20.000,-
men jeg har ikke nået i banken idag, så jeg vil lige spørge om man kan hæve
20.000 på Dankort nogle steder om lørdagen ???

Mvh. Kim

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 27-02-04 17:55

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message
> [...]
hæve
> 20.000 på Dankort nogle steder om lørdagen ???

Nej - det kan du ikke. Jeg mener maks. du kan hæve 5000,- i døgnet, hvis det
er en automat i din egen bank.

Mvh,

Bettina

Fra : Kim

Dato : 27-02-04 18:21

"Bettina Svendsen" <mikro@mikro.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 20.000,-
> hæve

> Nej - det kan du ikke. Jeg mener maks. du kan hæve 5000,- i døgnet, hvis

Hvor mange kan man hæve på sit visa/dankort i fremmed bank?? har nemlig
Rinkøbing Bank og der er hvis ingen i nærheden af hvor vi skal købe bilen ,
men man kan jo stadig skrive check, hvis der er nogen der tør modtage een på
20000,- ellers kan jeg overføre via webbank, men er der ikke noget med at
de ikke kan se pengene med det samme??

Mvh. Kim

Fra : Devilicious

Dato : 27-02-04 18:56

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> 20000,- ellers kan jeg overføre via webbank, men er der ikke noget med at

Maks. 2K hvis det er et fremmed PI.

Det er korrekt at de ikke kan se pengene med det samme - sandsynligvis
kommer de først med i clearingen mandag nat, så de er fremme tirsdag.

Hvis du har et checkhæfte kan du skrive ham en check.

-dev "Som er glad for hans bank har masser af filialer over hele landet"

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-02-04 18:42

"Bettina Svendsen" <mikro@mikro.dk> wrote in message news:403f765f$0$27393

> Nej - det kan du ikke. Jeg mener maks. du kan hæve 5000,- i døgnet, hvis
det
> er en automat i din egen bank.

Kan vores ven ikke runde nogle Netto'er, der kan man hæve er det 3 eller
5000 over, så er det vel at køre lidt rundt.

Med mindre tallet for hævninger pr. døgn er ens på butiksterminaler kontra
hæveautomater ?

Jeg har selv købt en bil for 220.000 på dit dankort uden problemer.

Mvh.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 20:33

> Jeg har selv købt en bil for 220.000 på dit dankort uden problemer.

Så slap du for at betale noget som helst selv?!

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-02-04 22:45

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message

> Så slap du for at betale noget som helst selv?!

Jep, jeg bad også om 200 kr. over til snold..

lortetastatur/bruger..

Kim

Fra : -+Carsten+-

Dato : 28-02-04 09:08

> [...]
hæve
> 20.000 på Dankort nogle steder om lørdagen ???

Jeg mener at Den Danske Bank har en afd. på Hoved-Banegården i Kbh som har
åbent i weekenden, ellers så var det kun i gamle dag, men det hjælper dig
ikke meget, da du bor i den anden ende af landet.

Før i tiden kunne man runde et par automater og hæve 2.000 kr. der og 2.000
osv.

Men du må nok i Netto og købe en plastik pose og få rundet op til 5.000

Carsten

Fra : N I E L S

Dato : 19-04-04 02:51

Hvordan gik det?

Jeg ville havde forsøgt at hæve stakaterne i 4 forskellige pengeinstitutters
kontantautomater, med 5K i hver.

N I E L S