Headset
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 27-02-04 16:47

Hej..!

Jeg er på jagt efter et nyt headset - nu da jeg har fået godt gang i brugen
af Skype

Måske kan I hjælpe mig...
Jeg vil gerne have et headset med en god lyd, god mikrofon (den jeg har nu,
er der meget støj på) og med en blød, men solid, hovedbøjle.
Max. 300 kr.

Lige et tillægsspørgsmål - Kan man købe trådløse headsets med mikrofon? Og
hvílken prisklasse ligger de i?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : janc

Dato : 27-02-04 18:42

Hej Thomas, jeg har lige købt et par Trust Multi Function 410 Bass til 220
kr du kan se dem inde på http://www.edbpriser.dk/default.asp de har en fed
lyd.HEJ

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 27-02-04 19:12

"janc" <janc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas, jeg har lige købt et par Trust Multi Function 410 Bass til
220
> kr du kan se dem inde på

Dem har jeg også haft, men jeg synes dog de klemmer lidt for meget... Men
bassen! mmmm
Men nu har jeg fået et par Sennheiser 210 pro (dog uden mic). Dem ville jeg
ikke bytte væk!

Mvh. Simon

Fra : Lars K.

Dato : 27-02-04 19:59

prøv at kikke her, der er et digitalt headset til 199 kr.
http://www.prishammeren.dk/shop/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-02-04 12:19

In article <HqM%b.98543$jf4.6041294@news000.worldonline.dk>,
hellak@lars.dk says...

Hvor blev dit indlæg af?

Kig på linket i min signatur, så vi andre ikke skal lege detektiver.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Nico

Dato : 28-02-04 13:15

> Kig på linket i min signatur, så vi andre ikke skal lege detektiver.

Fordi det tog også 17 minutter ;)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-02-04 13:07

In article <4040862c$0$137$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
emailxyznifo@tiscali.dk says...

> Fordi det tog også 17 minutter ;)

Hvor er du henne?

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 28-02-04 19:06

"Lars K." <hellak@lars.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at kikke her, der er et digitalt headset til 199 kr.
> http://www.prishammeren.dk/shop/

... Er der kun usb forbindelse til sådan en fætter?

Fra : Lars K.

Dato : 28-02-04 19:52

jeg beklager det rodede indlæg jeg skrev tidligere, men jeg havde ikke fået
fjernet fluebenet med at ikke medtage meddelelser i indstillinger.

Nå men til svaret, ja det er kun til usb, men hvis du har plads, så får du
også en meget renere lyd derfra efter min mening