Ordblindhed
Fra : pedellen

Dato : 27-02-04 16:38

Jeg har hørt om en skole på Fyn, som skulle være god til børn, som er
ordblinde. Er der nogen her som ved, hvad skolen hedder og hvor den
ligger? Evt. en hjemmesideadresse

Mvh. Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 28-02-04 21:10

Hej

Søg på Google eller andet med "efterskole" og "ordblind", så får I mange
forslag, men ellers må I kunne får svar på barnets skole.

I kan også prøve at ringe til efterskolernes sekretariat:

http://www.skolevejledning.dk/efterskolernes_sekretariat.htm

VH Birgitte

Fra : pedellen

Dato : 01-03-04 09:08

"Birgitte Abkjær" skrev d. 28-02-04 21:10 dette indlæg :
> [...]
> forslag, men ellers må I kunne får svar på barnets skole.
>
> I kan også prøve at ringe til efterskolernes sekretariat:

Hm, det var nu ikke lige en efterskole jeg søgte, drengen går kun i 7.
klasse.

Hans skole har givet forældrene et forslag, men det går ud på at flytte
drengen ud på en skole, som ganske vist har specialklasser, men som
ligger i et meget belastet kvarter, hvor der allerede i år er sket
hærværk for 250.000 kr. på skolen. Så der vil forældrene ikke have
drengen ud.

Mvh pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Rundude

Dato : 12-03-04 17:47

"pedellen" <pedellen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt om en skole på Fyn, som skulle være god til børn, som er
> ordblinde. Er der nogen her som ved, hvad skolen hedder og hvor den
> [...]
nislevgård på Fyn ....

http://www.nislevgaard.dk/

mvh
Rundude aka Kenneth