MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tidligere Office m.fl. under XP?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-02-04 15:21

Hej

Min genbo er i færd med at anskaffe sig en maskine hvorpå
Windows XP Home Edition er installeret.

Han har bedt mig stille følgende spørgsmål:
Kan nedenstående tidligere (Office-)programmer uden problemer
køre sammen med Win XP Home?

Word 2000
FrontPage 2000
Office 97
Access 97
Excel 97
PowerPoint 97

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-02-04 15:54

On Fri, 27 Feb 2004 15:21:03 +0100, Jørgen Grandt wrote:

> [...]
> Windows XP Home Edition er installeret.
>
> Han har bedt mig stille følgende spørgsmål:
> Kan nedenstående tidligere (Office-)programmer uden problemer

Både office 97 & 2000 kører fint på winXP. Jeg ved ikke om man kan blande
dem.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-02-04 19:55

"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Både office 97 & 2000 kører fint på winXP. Jeg ved ikke om man kan blande
> dem.

Det kan man godt, man skal bare huske under installationen, at få placeret
installationerne forskellige steder på harddisken.
Ved det af erfaring.

Kurt