Angående DV hingsten Manuer
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 27-02-04 15:08

Jeg leder efter nogle informationer om DV hingsten Manuer.
Er der nogle her inde som har en ide til hvor de kunne vøre at finde.
Har prøvet Google. Og hingstenettet og Horse.

med venlig hilsen
Camilla

Fra : taina

Dato : 27-02-04 21:46

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter nogle informationer om DV hingsten Manuer.
> Er der nogle her inde som har en ide til hvor de kunne vøre at finde.
> Har prøvet Google. Og hingstenettet og Horse.

Prøv Maneur i stedet for - det giver i hvert fald hits på google

mvh. tina

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 28-02-04 08:23

ved godt at bogstaverne vender forkert

Men der står stadig ikke så meget der inde. det er det samme som jeg har
fundet tidliger.
Kun et billede at ham.

Fra : taina

Dato : 28-02-04 09:30

> [...]
> ved godt at bogstaverne vender forkert
>
> Men der står stadig ikke så meget der inde. det er det samme som jeg har

Hvad med at prøve Blue Hors? Der har han stået i lang tid (i hvert fald
sidst jeg hørte om ham)

mvh. tina

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 29-02-04 13:25

Tak det prøver jeg

Fra : lnilsson

Dato : 17-04-04 15:52

Hej Camilla

Min svigermor ejer DV-hingst Maneur.
Hun hedder Karen hansen
Adresse: albækvej 45, 7400 Herning
Tlf.nr.: 97 16 15 13

Maneur står i øjeblikket i Kolding hvor han er under træning.
Du kan kontakte Karen eller mig hvis du har nogen spørgsmål vedr.
maneur, afkom eller lign.

Mit telefonnumme: 26 83 83 23

Med venlig hilsen Line Nilsson

http://www.kandu.dk/