Siemen S55 V2.0, hvad nyt er der ??
Fra : Peter

Dato : 27-02-04 17:12

Hej.

Hvad nyt eller ændret er der i V2.0 i forhold til V1.6 ??
Findes der ikke sådan en liste et eller andet sted ??

Jeg har opdateret min S55, og den fungere stadig.
Men jeg har ikke følt, eller fundet, nogle forbedringer eller ændringer.

Mvh.
Peter

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 29-02-04 11:19

Hej igen.

Er der virkelig ingen der har funder ændringer eller forbedringer mked V2.0
i forhold til V1.6 ??

Andre end Rune D. som skrev dette andetsteds i denne NG:

> Er jeg den eneste der undrer mig over at de har bytte om på to knapper?
> Når man vil sende en sms kan man vælge om man vil sende til en gruppe
eller en
> enkelt person fra tlf.bogen. De to knapper er nu blevvet ombyttet.

Min egen erfaring er at den ikke umidebart bare kørte vidre med mit Jabra
BT200 headset som inden den blev opdateret til 2.0, faktisk måtte jeg søge
efter headsettet igen, for at få forbindelse...... Men nu fungere det fint.

Ellers intet....
Jo forresten, jeg fik trykket på en taltaste (4 eller 5 ??) da telefonen
ringede her igår, og derefter på "løft rør", dette medførte en
fejlmeddelelse - på Engelsk !!

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : AS

Dato : 02-03-04 08:46

Så kan der være forklaring, hvorfor man kan kun v16 dowloade hos Siemens...