Modem problem
Fra : Guffi

Dato : 25-04-01 06:29

Jeg skal have koblet en PC på nettet via et eksternt 56K Acorp modem. Men
det vil ikke helt efter hensigten.
Jeg har installeret modemet med nyeste driver fra Acorp, og kan også ringe
op til alm. telefon via nummersender. Men den vil ikke acceptere modemet ved
installation af internetforbindelsen (TeleDK).

Installationscd'en starter op og ringer til nr. 16101. Modemet ringer op og
ser ud til at få forbindelse. Skærmbilledet siger, at den søger efter
server. Står og søger i ca. 10-15 sek., hvorefter den afbryder forbindelsen.
Fejlmeddelsen siger, at modemet er installeret forkert, i brug eller ikke
kan registreres.

Der er ikke installeret faxsoftware, som kan optage modemet.

Skal jeg investere i et andet modem (dette var et jeg fik)?
Eller er den en løsning?

Guffi