HP 895Cxi papirproblemer
Fra : Fly Christensen

Dato : 27-02-04 12:52

Min HP 895Cxi gik pludselig i ged igår. Den havde fint printet ca. 200
sider. Da der så lige skulle printes en enkelt side ud gik det galt.
Printeren laver fint alle de normale lyde men trækker så papiret ind med
en pokkers til fart. Normalt lyder det b, men denne her gang
fiu og så får jeg en meddelse om papirforstoppelse. Det underlige er, at
når jeg beder de lave et testside ved hjælp af knapperne printer den
fint nok.
Fænomenet opstår med mange blade eller enkelt blad papir samt rent fra
pakken eller "kladdepapir" som er brugt en gang.
Jeg lod printeren stå uden strøm på, tog netstikket, natten over i håb
om, at det måske kunne hjælpe, men det har det ikke.

HPs hjemmeside hjælper heller ikke videre.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-02-04 16:13

Lidt ekstra Info.

Printeren kan printe i normal modus, men laver Paper Jam i hurtigt
modus, også uden papir!

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.