MS Windows
briani 27239
nt opgradering
Fra : allan madsen

Dato : 26-02-04 23:34

hej gruppe jeg har en dual boot maskine med nt og linux(red hat 9). i
windows delen har jeg et c-drev(fat), hvor nt er installeret, derudover
har jeg et d og et f-drev(ntfs), hvor alle mine data, ja og også
programmerne er installeret men det være hvad det vil.
jeg har i dag købt et rollei dcx400 kamera, som kører på usb, og det
mener jeg ikke understøttes af nt4(sp6), kan jeg nu opgradere til et
nyere windows system som understøtter usb, på kun c-drevet så alle mine
data på d og f-drevet bliver bibeholdt, batterierne er til opladning
indtil i morgen formiddag, så det haster jo ikke -:))

mvh allan madsen

Fra : allan madsen

Dato : 26-02-04 23:42

hej glemte at sige at mb er asus p2b som understøtter usb, 2 stik.

gammelt, ja vel, men det virker endnu med celeron 300a.

mvh allan