MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte svchost win xp
Fra : Lars

Dato : 26-02-04 22:46

Hej.
Når jeg skal installere programmer der vil på nettet under installationen
stopper programmet. Jeg har nu konstateret at det er svchost der ikke bliver
startet op. Hvis jeg går ind under tjenester for at starte Remote access
connection maneger, får jeg en fejl 126: Det angivne modul blev ikke fundet.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det problem, jeg er snart ved at få grå
hår på hovedet.
Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 07:55

Jeg havde et problem at rasman ikke startede (ifølge event viewer)
Jeg checkede så med file manager at filen var der, men fandt ud af at stien
i registry, pegede et andet sted. Efter jeg lagde den rigtige sti ind i
registry, virkede det hele igen. Jeg har ingen ide om hvordan problemet er
opstået, idet jeg ikke havde rørt nogen af disse ting. Måske et eller andet
installations program har lavet rodet.

Poul B-H¨

Fra : Lars

Dato : 27-02-04 13:01

HEj.
Efter hvad jeg kan se, er stien rigtig i registry. Så det kan måske være en
anden fil der forsøges at få fat på.
Mvh Lars