Hår over det hele
Fra : Liz B.

Dato : 26-02-04 22:05

Tror jeres heste også at det er forår? Hunden ligeså? Det må være lysets
skyld fordi det er ellers for koldt. Ellers har de misforstået
noget.....

Hilsen Liz

Fra : Mette

Dato : 26-02-04 23:24

Jeps - hår i lag på alt mit tøj, og kræet er skudt i roen... Det må være
forår...

Mvh,
Mette

Fra : skingur

Dato : 27-02-04 00:24

> "Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Ismulen fælder og fælder og fælder og jeg børster og børster og
børster....så han er den blankeste og smukkeste hest i hele stalden, med
pels så blød som et nyfødt føls
Hunden blir under dynen, så det er ikke så galt...men de norske
skovkatte! Gyyys!

http://www.kandu.dk/

Fra : Marlene

Dato : 27-02-04 08:16

> [...]
> Tror jeres heste også at det er forår? Hunden ligeså? Det må være lysets
> skyld fordi det er ellers for koldt. Ellers har de misforstået

Ja, mon ikke. Min fjordhest fælder og fælder, men det er vist meget
normalt - jeg spurgte om det samme sidste år på dette tidspunkt

Vh. Marlene.

Fra : Musen

Dato : 27-02-04 21:11

> Ja, mon ikke. Min fjordhest fælder og fælder, men det er vist meget
> normalt - jeg spurgte om det samme sidste år på dette tidspunkt

*GG* Ja det gjorde jeg også....Men jeg var lige ved at gøre det igen iår,
for jeg syntes da ikke at det var SÅ tidligt sidste år..Jeg kan altså bare
ikke vænne mig til at det allerede er nu, for der kommer da sikkert masser
af dage endnu med frost og sne...Men de må jo vide hvad de gør de kære kræ
*SS*

/Mia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 27-02-04 19:12

On Thu, 26 Feb 2004 22:04:44 +0100, "Liz B." <lizb@tiscali.dk> wrote:

>Tror jeres heste også at det er forår? Hunden ligeså? Det må være lysets
>skyld fordi det er ellers for koldt. Ellers har de misforstået
>noget.....

   Jeps - jeg overvejer lidt at samle sammen og så strikke mig en
ulden sweater af ponyen og en ulden hue med tilhørende muffe at
misserne ;) Der er vist noget med at det er lyset - og det har der jo
været en del af her på det sidste =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Liz B.

Dato : 28-02-04 15:46

Godt at jeg ikke er alene.....trøste, trøste
Mht strikning af trøjer, så tror jeg at man kan bruge håret fra Old
English Sheepdogs. Araberhår duer vist ikke! Og jeg har ellers nok af det.

Behåret hilsener Liz

Fra : Nina Svanholm

Dato : 02-03-04 15:26

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Der er vist noget med at det er lyset - og det har der jo
> været en del af her på det sidste =)

Jacques er også i fuld gang med at afmontere pels Det med
lyset.......altså hvordan mener du? Jacques har dækken på, så det må være
bare det at han "ser" mere lys, li´som os?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 02-03-04 16:17

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40449ebd$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> lyset.......altså hvordan mener du? Jacques har dækken på, så det må være
> bare det at han "ser" mere lys, li´som os?

(klip)

Det er årets cyklus hvor der naturligt kommer mere lys minut for minut , dag
for dag.

--
~ Hilsen
Annette ~>

Fra : Nina Svanholm

Dato : 09-03-04 10:09

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> (klip)
>
> Det er årets cyklus hvor der naturligt kommer mere lys minut for minut ,

Ja, det var det jeg mente

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 02-03-04 18:42

On Tue, 2 Mar 2004 15:26:24 +0100, "Nina Svanholm"
<ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

> [...]
>lyset.......altså hvordan mener du? Jacques har dækken på, så det må være
>bare det at han "ser" mere lys, li´som os?

   Han får mere lys ind i hjernen gennem øjnene ... eller hvad
det nu hedder. Man får jo også hopper til at gå i brunst ved at give
dem lysterapi....

Fra : Nina Svanholm

Dato : 09-03-04 10:11

> Han får mere lys ind i hjernen gennem øjnene ... eller hvad
> det nu hedder. Man får jo også hopper til at gå i brunst ved at give
> dem lysterapi....

Ja, så "ser" han jo også mere lys (måske en mærlig måde jeg fik formuleret
mig på)
Det med lysterapi til hopperne, har jeg vist ikke hørt om før, men det lyder
nu logisk nok -det må da også være bedre for kroppen end alle de
indsprøjtninger de ellers kan få.

Venlig hilsen Nina Svanholm.