tilbage link til den fil man forlod ?
Fra : Thomas Neumann

Dato : 25-04-01 00:09

Hejsa

Kan man lave et "tilbage" link som sender brugeren til siden han netop
forlod, istedet for en bestem side??

--

Med venlig hilsen / Sincerely yours

Thomas Neumann
thomas@neumann.dk
www.neumann.dk
ICQ: 9101196

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-04-01 00:18

"Thomas Neumann" <thomas@neumann.dk> wrote in message
> Kan man lave et "tilbage" link som sender brugeren til siden han netop
> forlod, istedet for en bestem side??

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Rune Glerup

Dato : 25-04-01 18:46

Jakob Andersen skriver:

[snip]

Hvorfor ikke bare <a href="javascript:history.back()">tilbage</a>?

Hilsen.

Rune :o]

--
Raymond14 [1] handler om DHTML; hvordan man laver det, og hvorfor det er
noget skidt. Så er der også lidt om software til Windows samt andre

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-04-01 00:17

"Rune Glerup" <rune@kaboom.dk> wrote in message
> Hvorfor ikke bare <a href="javascript:history.back()">tilbage</a>?

Hvis man har javascript slået fra vil din enten give fejl eller prøve at
sende en til "http://www.domæne.dk/javascript:history.back()"

Min vil blot blive ignoreret da onClick også tolkes som Javascript....

PS: Du må ikke hænge mig op på ovenstående, det er blot sådan jeg husker
det...

Fra : Kâle Kristian Olsvig

Dato : 29-04-01 22:33

"Thomas Neumann" <thomas@neumann.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Kan man lave et "tilbage" link som sender brugeren til siden han netop
> forlod, istedet for en bestem side??

Her er en der er med både livrem og seler:

<A HREF="#back" OnClick="retrace()">
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
function retrace()
{
history.back()
}
document.write("Klik på teksten her for at hoppe en side til baglæns");
// -->
</SCRIPT></A>
<NOSCRIPT>Klik på tilbage knappen i din internet browser</NOSCRIPT>

Kâle Kristian Olsvig
HomeSite Dk

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-04-01 12:45

On Sun, 29 Apr 2001 23:32:44 +0200, "Kâle Kristian Olsvig"
<kko@homesite.dk> wrote:

>Her er en der er med både livrem og seler:

Hvad skulle fordelen være fremfor <a href="javascript:history.go(-1)">
eller <a href="javascript:history.back"> ?

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Kâle Kristian Olsvig

Dato : 30-04-01 13:05

"Stefan Bruhn" <if.you.want.my.e-mail.look@my.message.headers.ghashul.dk>
skrev i en meddelelse news:fvjqetoidvqej06dk881c71o6u934ath8h@ghashul.dk...

> Hvad skulle fordelen være fremfor <a href="javascript:history.go(-1)">
> eller <a href="javascript:history.back"> ?

Øhh. Det var ideen med at teksten kun blev vist HVIS JavaScript var
aktiveret i browseren. Og hvis IKKE stod der en lille besked.
Havde intet at gøre med en fordel af een bestemt javascript kode.
Kâle Kristian Olsvig
HomeSite Dk