Afløser til SE T310 søges
Fra : kh

Dato : 26-02-04 15:41

Hej i gruppen

Jeg mangler lidt hjælp til valg af en ny mobiltelefon. Jeg har nu haft en
SE T310 i ca. et halvvt år og vil gerne prøve lidt andet. Jeg har i grunden
været meget glad for min T310 pånær nogle enkelte irriterende småting som.

- Manglende udvalg af tone ved modtagelse af SMS
- Lidt for langsom menu
- kun 256 farver i skærmen.
- Knapperne er en anelse for små til mine pølsefingre.

Jeg søger en telefom med mindst samme specifikationer som T310'eren men som
ikke lider af de samme irriterende ting som beskrevet ovenfor. GPRS og POP3
er et krav. Kan nogen anbefale en god mobiltelefon der lever op til disse
krav og som ligger i den billige ende af skalaen (Max. 600 + abb.)

Jeg ser frem til at høre fra jer.
På forhånd tak
kh

Fra : kh

Dato : 27-02-04 20:06

> [...]
> GPRS og POP3 er et krav. Kan nogen anbefale en god mobiltelefon der
> lever op til disse krav og som ligger i den billige ende af skalaen

Er der virkelig ingen der har en telefon der kan anbefales?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 22:02

> Er der virkelig ingen der har en telefon der kan anbefales?

Jeg tror ikke du finder en til den pris. Smider du et par hundrede oveni kan
du af og til få en Sony Ericsson T610 - rigtig god telefon. Den kan til
tider købes til 799 + abonnement (men det er vidst TDC MobilExtra200, er
ikke helt sikker).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg