Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvorfor vises nogle sider med (kun) koder?
Fra : Holger Wahlström

Dato : 26-02-04 14:19

Efter at være flyttet til et boligområde med "eget" net, sker det jævnligt,
at nogle sider på internettet bliver vist som koder (html mv.) i stedet for
som færdige. Nogen, der ved hvorfor - og hvad gøre?

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-02-04 14:54

"Holger Wahlström" <holger@wahlstroem.dk> skrev:

>[...] nogle sider på internettet bliver vist som koder (html mv.) i stedet for
>som færdige. Nogen, der ved hvorfor - og hvad gøre?

Hvilke sider? Kan du ikke lægge links til et par stykker?

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Holger Wahlström

Dato : 28-02-04 22:43

To steder, jeg umiddelbart kan huske: mobilpriser.dk (top-frame) og stort
set alt på Pioneers hjemmeside.
"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
&gt; &quot;Holger Wahlström&quot; &lt;holger@wahlstroem.dk&gt; skrev:<BR>
&gt; <BR>
&gt; &gt;[...] nogle sider på internettet bliver vist som koder (html mv.) i
stedet for<BR>
&gt; &gt;som færdige. Nogen, der ved hvorfor - og hvad gøre?<BR>
&gt; <BR>
&gt; Hvilke sider? Kan du ikke lægge links til et par stykker?<BR>
&gt; <BR>
&gt; -- <BR>
&gt; hilsen&nbsp;&nbsp; pl (peloda hos tiscali her i landet)<BR>
&gt; http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Holger Wahlström

Dato : 28-02-04 22:46

Ja, og så alle de meddelelser, der skrives her, fx &amp;gt; &amp;gt;som
færdige. Nogen, der ved hvorfor - og hvad gøre?&lt;BR&gt;<BR>
&amp;gt; &lt;BR&gt;<BR>

"Holger Wahlström" <holger@wahlstroem.dk> skrev i en meddelelse
&gt; To steder, jeg umiddelbart kan huske: mobilpriser.dk (top-frame) og
stort<BR>
&gt; set alt på Pioneers hjemmeside.<BR>
&gt; &quot;Peter Loumann&quot; &lt;me@privacy.net&gt; skrev i en
meddelelse<BR>
&gt; news:iiur30htue5ji7t450mm3hoqa9vqa9of1r@4ax.com...<BR>
&gt; &amp;gt; &amp;quot;Holger Wahlström&amp;quot;
&amp;lt;holger@wahlstroem.dk&amp;gt; skrev:&lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; &lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; &amp;gt;[...] nogle sider på internettet bliver vist som koder
(html mv.) i<BR>
&gt; stedet for&lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; &amp;gt;som færdige. Nogen, der ved hvorfor - og hvad
gøre?&lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; &lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; Hvilke sider? Kan du ikke lægge links til et par
stykker?&lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; &lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; -- &lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; hilsen&amp;nbsp;&amp;nbsp; pl (peloda hos tiscali her i
landet)&lt;BR&gt;<BR>
&gt; &amp;gt; http://pedalo.dk/thailand/

&gt; <BR>
&gt;

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-02-04 23:55

"Holger Wahlström" <holger@wahlstroem.dk> skrev:

>To steder, jeg umiddelbart kan huske: mobilpriser.dk (top-frame)

Den er også hel gal her, både i Opera og Mozilla. Den ser o.k. ud i
min internet explorer. Men forklaringen må være at koden er så
mangelfuld at den end ikke kan valideres.

>og stort set alt på Pioneers hjemmeside.

Den gider jeg ikke lede efter når du ikke angiver præcis adresse.

>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>&gt; &quot;Holger Wahlström&quot; &lt;holger@wahlstroem.dk&gt; skrev:<BR>
>&gt; <BR>

Hvordan er lykkes dig at oversætte mit indlæg til html-koder? Du har
vist brug for hjælp i

http://pedalo.dk/thailand/