Hvem handler med lavprofil indstikskort ? ~
Fra : JK

Dato : 26-02-04 13:04

På engelsk: low profile kort

F.eks. som dette grafikkort:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2788197530&category=40161

men netkort savnes også.

Eller skal jeg bruge en sav ?

Et riserkort til pci ?

Kan det købes.

Duer f.eks. dette til andet end chaintech:

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=25719

mvh

John

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-02-04 13:21

> På engelsk: low profile kort
>
> F.eks. som dette grafikkort:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2788197530&category=40161

...Har lige købt et Palit GF 4 MX 440 AGPx8 hos DataWorld på Københavnsvej i
Roskilde for 349,-. Udenpå papæsken var klistermærke "Low Profile
Available", men lavprofil 'bagstykke' fulgte med i pakken! www.dataworld.dk

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : JK

Dato : 26-02-04 13:34

On Thu, 26 Feb 2004 13:20:55 +0100, "Villy Jensen"
<diy4wd@hotmail.com> wrote:

>..Har lige købt et Palit GF 4 MX 440 AGPx8 hos DataWorld på Københavnsvej i
>Roskilde for 349,-. Udenpå papæsken var klistermærke "Low Profile
>Available", men lavprofil 'bagstykke' fulgte med i pakken! www.dataworld.dk

Kortet er ellers ikke ret lavt:
http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=45

hilsen

John

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-02-04 15:13

www.dataworld.dk

> Kortet er ellers ikke ret lavt:
> http://www.dataworld.dk/index.php?sideid=shop&vare=45

Næh, det har du da ret i - det er ikke lavprofil på billedet!
Men det var altså lavprofilkort, der var på hylden for 14 dage siden!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Lars

Dato : 26-02-04 15:50

<http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=35738>

<http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=42714>

>Eller skal jeg bruge en sav ?

Det er jo en mulighed.

>Et riserkort til pci ?
>
>Kan det købes.
>
>Duer f.eks. dette til andet end chaintech:
>
>http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=25719

Jeg har svært ved at se hvorfor det ikke skulle virke med hvad
som helst, det er jo trods alt blot et par "PCI-forlængere", på
den anden side står der jo netop på siden at det *kun* er til
brug med chaintech...

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>