Hvor købes nye cykler i KBH + Hvor købes b~
Fra : Nielsen

Dato : 26-02-04 02:16

Hej NG

1.
Hvilke butikker vil i anbefale hvis i skulle købe en __ NY __ herrecykel til
en god pris?

2
Hvilke butikker vil i anbefale hvis i skulle købe en __ gammel __ herrecykel
til en god pris?
(har kigget på www.brugtecykler.dk)

I KØBENHAVN *S*

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\Nielsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-02-04 10:25

Nielsen wrote:

> [...]
>
> 2
> Hvilke butikker vil i anbefale hvis i skulle købe en __ gammel __ herrecykel

Jeg vil også gerne have svar på nævnte spørgsmål!

Du kan også spørge i news:dk.fritid.cykel

Hvad /service/ angår, så vil jeg faktisk anbefale den lokale cykelsmed
på Kastrupvej 113 (vist nok).
Han er edderhugme dygtig, billig og tager ikke noget for lige at spænde
en skrue.

Jeg tror faktisk, at jeg vil købe cykel hos ham, her til maj, når jeg
får skat tilbage.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 26-02-04 21:36

> [...]
> en skrue.
>
> Jeg tror faktisk, at jeg vil købe cykel hos ham, her til maj, når jeg

Tænk - hos ham har jeg fået verdens dårligste behandling. Skulle have
skiftet dæk - og da jeg hente min kære cykel igen var baghjulet ikke spændt
ordentligt fast. Jeg kørte tilbage - han blev skidesur - men spændte dog
hjulet igen. Hvorefter jeg kom udenfor butikken og opdagede at det endnu
ikke var spændt ordentligt - derfert blev jeg sq* en smule stram i betrækket

mvh

Carsten

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-02-04 22:04

Carsten Jorgensen wrote:

> [...]
> ikke var spændt ordentligt - derfert blev jeg sq* en smule stram i betrækket

Så må han sgu haft en dårlig dag.

Jeg har kun oplevet ham som en glad mand, som altid giver et tip med på
vejen og i hele taget gerne hjælper.

Fx da min cykels "baggaffel" (det hvad der på baghjulet svarer til
gaflen ved forhjulet) knækkede, så fortalte han mig at jeg bare kunne
søge om at få skiftet stellet på garantien, da der altså er 10 års
garanti på stellet.
Han kunne snildt have lavet en reparation til x kroner.

Og sidenhen har jeg fået lappet et baghjul hos ham...og han har endda
smurt kæden, selvom jeg ikke bad om det, samt spændt bagagebærerens kurv
ordentlig fast.
Og foregårs har han spændt mit forhjul ordentlig fast igen (jeg troede
akslen var knækket)...og han ville ikke engang have penge for det.

Og sidste år skulle jeg købe et nyt forhjul til cyklen med "baggaflen".
Han fortalte at forhjulet nok ville koste 400 kroner (ekskl. montage),
men da jeg skulle betale, så kom jeg kun af med 320+20 kroner
(hjul+montage).

Som sagt: Jeg har kun fået fremragende service hos ham...og endda til en
billig penge.

mvh

Carsten Riis

Fra : Morten Larsen

Dato : 29-02-04 10:27

"> Som sagt: Jeg har kun fået fremragende service hos ham...og endda til en
> billig penge.
>
> Carsten Riis

Hvis ikke det var for dit navn, ville jeg tro
du var en rigtig lækker tøs

Morten