Opslag:Buletur d.27.02. med Sværd
Fra : AL

Dato : 25-02-04 22:05

Vi købte 2 pladser til buletur med Sværd d.27.02 gennem SportDres
Da vi begge to er syge kan vi desværre ikke tage med.
Det er fra HELSINGØR KL. 7.00 – 15.00 TUREN KOSTER KR. 250,- stk
DER ER PRÆMIE TIL DE TO STØRSTE TORSK

Hvis nogen er interreseret så ring til mig 61336102

AL

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-04 22:14

"AL" <nemo@FJERN12move.dk> skrev i en meddelelse

> Vi købte 2 pladser til buletur med Sværd d.27.02 gennem SportDres

Uha-da-da-da-da. Her i gruppen er det ikke politisk korrekt at tage på
buletur, da nogle har taget patent på at definere, hvad "rigtigt
lystfiskeri" er for noget, så du skal nok passe på med at offentliggøre dit
telefonnummer.

--
-Jens B.

Fra : SB

Dato : 26-02-04 14:09

> [...]
> buletur, da nogle har taget patent på at definere, hvad "rigtigt
> lystfiskeri" er for noget, så du skal nok passe på med at offentliggøre

he
ved ikke engang hvad det er

Søren

Fra : M :-\)

Dato : 26-02-04 16:23

har aldrig set at der er kørt hetz mod buletur.. kun ulovlig garn.. såååå
hvor har du det fra..???

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-02-04 18:06

"M " <g@k.dk> skrev i en meddelelse

> har aldrig set at der er kørt hetz mod buletur.. kun ulovlig garn.. såååå
> hvor har du det fra..???

Prøv at kigge bare en håndfuld tråde tilbage (f.eks. til den 16/2). Og det
er langtfra første gang, vi har haft dette postyr.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : jensen

Dato : 26-02-04 20:54

Det såkaldte postyr er jo desværre en realitet som nogle lukker øjnene for
og tænker at det nok ikke er så galt..
En skriver også at folk jagter ørreder på gydetræk... Det må da være
minimalt da mange af vandløbene holdes under opsyn af foreninger mm. Dog ser
man de selvsamme "opsynsmænd" bulefiskerie, hvor det desværre er den
højeste procentdel af de fangne fisk der er fejlkrogede.. Det beviser bare
at havet er tabu hva den slags angår. Vil du lukke øjnene for den slags gør
du da bare det , men lad vær med at puste til ilden så.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-02-04 19:08

"jensen" <maestro@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det såkaldte postyr er jo desværre en realitet som nogle lukker øjnene for
> og tænker at det nok ikke er så galt..

Jeg lukker såmænd ikke øjnene for det, men synes heller ikke, det er galt.

> En skriver også at folk jagter ørreder på gydetræk... Det må da være
> minimalt da mange af vandløbene holdes under opsyn af foreninger mm.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

> Dog ser
> man de selvsamme "opsynsmænd" bulefiskerie, hvor det desværre er den
> højeste procentdel af de fangne fisk der er fejlkrogede..

Det er ikke min erfaring. Hvor har du det fra?

> Det beviser bare
> at havet er tabu hva den slags angår.

Nope - ikke for mig.

> Vil du lukke øjnene for den slags gør
> du da bare det , men lad vær med at puste til ilden så.

Jeg vil da ikke lukke øjnene. Jeg bulefisker med stor fornøjelse og har ikke
noget problem med det. Jeg spiser forresten også æg fra burhøns og kød fra
tremmekalve og industrisvin.

--
-Jens B.

Fra : jensen

Dato : 28-02-04 19:21

> [...]
ikke
> noget problem med det. Jeg spiser forresten også æg fra burhøns og kød fra

Det er DIN samvittighed der belastes der..

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-02-04 20:11

> Det er DIN samvittighed der belastes der..

Så må vi jo se, om den kan bære det

--
-Jens B.