ALDIs GSM-reader?
Fra : Hans Paulin

Dato : 25-02-04 17:47

...efter at ha formateret harddisken på min XP-pc ka jeg ikke læse programmet
ind igen - er der nogen, der har et godt trick?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-02-04 21:49

Hans Paulin skrev:
> ..efter at ha formateret harddisken på min XP-pc ka jeg ikke læse
> programmet ind igen - er der nogen, der har et godt trick?

....nå, det ku jeg selv...
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-04 22:04

> ...nå, det ku jeg selv...

Men du har ikke i sinde at dele svaret med vi andre? :)

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 19:29

Jeppe Vestergaard skrev:

> Men du har ikke i sinde at dele svaret med vi andre? :)

....dét kan jeg da godt...

....jeg brugte den originale cdrom (havde ellers lavet en kopi - men den
var ikke bedre)...

XP: Kontrolpanel =>Tilføj eller fjern programmer => Tilføj nye
programmer => Cd eller diskette osv. ...

....har du haft problemer?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-03-04 19:56

Hans Paulin skrev:

> XP: Kontrolpanel =>Tilføj eller fjern programmer => Tilføj nye
> programmer => Cd eller diskette osv. ...

....glemte lige at tilføje, at jeg prøvede måske 5 gange før det
virkede...
Hans