tilride
Fra : Ole Jensen

Dato : 25-02-04 15:31

hejza...
jeg tænkte på om en pige på 11 år, 42 kilo, og som er 1,55 cm høj, kan
tilride en shetlænder...
jeg er erfaren, med ridning...

hilsen Katrine

Fra : Iben Holst

Dato : 25-02-04 18:18

> jeg tænkte på om en pige på 11 år, 42 kilo, og som er 1,55 cm høj, kan
> tilride en shetlænder...
> jeg er erfaren, med ridning...

Ja det kan du da! Hvis du véd hvordan man tilrider (det må jo ikke
forveksles med bare at ride) eller hvis du får hjælp til det....
Har du en Shetlænder du skal til at tilride eller søger du en?

Iben

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-02-04 13:36

jeg skal måske have et shetlænder føl,( men kun måske!!)

Fra : Pia J

Dato : 27-02-04 13:15

"Ole Jensen" <oje@pc.dk> wrote in message
> jeg skal måske have et shetlænder føl,( men kun måske!!)

Når føllet er gammelt nok til at ride på, er du jo ikke længere 11 år og 42
kg men måske 14 år og 60 kg med meget lange ben?

Du kan sikkert sagtens tilride den alligevel, det kommer bare til at se lidt
sjovt ud :)

:Pia