Tak til CC for 3072/128
Fra : Muldeberg

Dato : 25-02-04 13:10

Udenmærket, gratis upgrade af ens forbindelse til 3072/128
Det er jo ikke så ringe, bare de istedet for havde lagt en
smule af det over på uploaden istedet for så den kom op på
256 istedet for.
Jammen så er det dog alligevel ikke så ringe at jeg valgte CC
som udbyder frem for Tele2.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Bo

Dato : 25-02-04 14:58

> [...]
> 256 istedet for.
> Jammen så er det dog alligevel ikke så ringe at jeg valgte CC
´
CC's kunder ender da med at have den vildeste download men den ringeste
upload hvis dette fortsætter....

Fra : Gevaldi

Dato : 25-02-04 15:16

Bo skriblede:

> CC's kunder ender da med at have den vildeste download men den
> ringeste upload hvis dette fortsætter....

Så blir' da ikke dem der kommer til
at fylde på dk.binaer

--
/Gevaldi

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 25-02-04 16:29

"Bo" skrev:

> CC's kunder ender da med at have den vildeste download men den ringeste
> upload hvis dette fortsætter....

Ahh, sidder selv med en CC 3072/768 så lidt upload kan man da få :)

Med venlig hilsen

Kenn Gerdes

Fra : Claus O

Dato : 25-02-04 17:00

"Kenn Gerdes" <kenn_phuckspam@kenngerdes.dk> wrote

> Ahh, sidder selv med en CC 3072/768 så lidt upload kan man da få :)

Man kan ALTID få mere, bare man er dum nok til at smide pengene
i de bundløse teleselskabers kasser som mangler bunden!

Fra : .Kody

Dato : 26-02-04 10:00

"Muldeberg" <nothing@here.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 256 istedet for.
> Jammen så er det dog alligevel ikke så ringe at jeg valgte CC

Hvilken forbindelse havde du inden upgrade ?

..Kody

Fra : Muldeberg

Dato : 26-02-04 15:26

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in news:403db588$0$55933
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Muldeberg" <nothing@here.com> skrev i en meddelelse
>

> Hvilken forbindelse havde du inden upgrade ?
>
> .Kody

TDC.

Fra : Morten Davidsen

Dato : 26-02-04 22:31

> TDC.
Jeg tror nu han mente "Hvilken hastighed havde du før du blev opgraderet"

/MD

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-02-04 23:59

Muldeberg <nothing@here.com> wrote in

> [...]
> 256 istedet for.
> Jammen så er det dog alligevel ikke så ringe at jeg valgte CC

Har du tjekket i din router?

Min cisco 677 viser
cbos>sh in wan0
wan0 ADSL Physical Port
Line Trained
Data rate 3072 Kbps down; 320 Kbps up
Line capacity 5952 Kbps down; 960 Kbps up

Jeg fik også et brev om at jeg ville få 3072/128, så jeg klager ikke ;) Og
der er jo stadig et godt stykke til max. båndbredden er nået på min
adresse, så de skal skam ikke høret noget brok fra min side hvis de vil
fortsætte med at opgradere mig ;)

Flemming

Fra : Devast8or

Dato : 27-02-04 13:27

Flemming Joensson wrote:
> [...]
> min adresse, så de skal skam ikke høret noget brok fra min side hvis
> de vil fortsætte med at opgradere mig ;)

Hvad er grunden til at de lige pludselig opgraderer folk? Vil de bare være
flinke? Og hvad med prisen?

Devast8or

Fra : Muldeberg

Dato : 27-02-04 13:43

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in

> Hvad er grunden til at de lige pludselig opgraderer folk? Vil de bare
> være flinke? Og hvad med prisen?
>
> Devast8or

Konkurence imellem udbyderne osv, de er i en evig kamp for at få
fat i nye kunder og holde på de gamle.
Jeg startede bla med en 2024/128, den hoppede så til en 2560/128 og
nu er den så på 3072/128 alle hops uden at skulle betale mere.
Prisen er fortsat 436kr for min forbindelse.

Fra : Muldeberg

Dato : 27-02-04 14:03

Muldeberg <nothing@here.com> wrote in news:Xns949C8B8ACB028nomailadress@
216.196.97.131:

> [...]
> nu er den så på 3072/128 alle hops uden at skulle betale mere.
> Prisen er fortsat 436kr for min forbindelse.

Fik lige åbnet min Zyxel op for at se hvad den egentlig reelt siger
om min forb.
Upstream Speed 320Kbps
Downstream Speed 3072Kbps
Så jeg har da fået mig en større upload også uden mer´ pris, not bad.

Fra : F.Larsen

Dato : 27-02-04 19:56

"Muldeberg" <nothing@here.com> wrote in message
> Så jeg har da fået mig en større upload også uden mer´ pris, not bad.

Samme her, vores forenings ADSL er blevet opdateret til 2x512kbit (fra en
2x256kbit) uden beregning. Jeg ringede til dem og spurgte om de ville hæve
prisen og/eller hvornår de ville stoppe den gratis opgradering, men de
fortalte 1) vi kommer ikke til at stige på et senere tidspunkt og 2) det var
ikke bestemt hvornår den gratis opgradering ville slutte.

--
Flemming

Fra : F.Larsen

Dato : 27-02-04 19:57

"Muldeberg" <nothing@here.com> wrote in message

Hvordan ser man hvad den er "trained til" på en Zyxl 642R ?

--
Flemming

Fra : Muldeberg

Dato : 28-02-04 14:58

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> wrote in news:InM%b.98541$jf4.6041079
@news000.worldonline.dk:

> "Muldeberg" <nothing@here.com> wrote in message
>
> Hvordan ser man hvad den er "trained til" på en Zyxl 642R ?
>
> --
> Flemming

Tror det er samme metode som med min Zyxel 650R:

Åben browser og indtast:
http://10.0.0.1:2033
Indtast brugernavn/password for at få adgang til routeren.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-03-04 21:33

Muldeberg <nothing@here.com> wrote in

> Jeg startede bla med en 2024/128, den hoppede så til en 2560/128 og
> nu er den så på 3072/128 alle hops uden at skulle betale mere.
> Prisen er fortsat 436kr for min forbindelse.

Damn - du betaler 100kr mindre end mig :-/. Jeg har præcis samme
konfiguration - øv. Fik du et "godt tilbud" dengang Tele2 havde deres
åbningstilbud kørende - dengang var jeg nemlig stadig så ny en kunde at de
ikke ville give mig noget (og jeg var bundet af 3 måneders opsigelse
alligevel - så de mente jo nok ikke jeg kunne finde på at forsvinde)?

Flemming

Fra : Muldeberg

Dato : 03-03-04 14:42

Flemming Joensson <flemming@fjerndette.joensson.org> wrote in

> [...]
> at de ikke ville give mig noget (og jeg var bundet af 3 måneders
> opsigelse alligevel - så de mente jo nok ikke jeg kunne finde på at

Faktisk ikke, jeg sad og kiggede de forskellige udbyderes sider igennem
og faldt over CC´s hjemmeside hvor der stod et tilbud om en 2024/128
og rent tilfældigt skvattede jeg over det 4 dage før tilbudet sluttede.
Snakkede så lidt frem og tilbage med en meget flink kvinde hos CC som
gav mig lov til at gemme tilbudet til at mit TDC abo udløb, jeg skulle
bare gå ind og bestille abo, sende hende en mail når jeg havde bestilt
og så ville hun tage sig af det hele.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-03-04 20:18

> [...]
> gav mig lov til at gemme tilbudet til at mit TDC abo udløb, jeg skulle
> bare gå ind og bestille abo, sende hende en mail når jeg havde bestilt

Lyder som samme historie som mig, jeg kom også fra TDC til CC og det var
også en flink kvinde - som jeg ikke lige kan huske navnet på - hmm Helle,
Hanne... nej det er væk, synes dog at kunne huske at det var noget med H.

Nå, det var heller ikke fordi jeg ville klage, men hvis jeg kunne lokke dem
100 ned i pris ville det da ikke være at foragte ;)

Mvh.
Flemming

Fra : Muldeberg

Dato : 05-03-04 14:48

> [...]
>
> Nå, det var heller ikke fordi jeg ville klage, men hvis jeg kunne
> lokke dem 100 ned i pris ville det da ikke være at foragte ;)

Prøv at fyre af at du har fået et tilbud fra en anden udbyder
der er 100kr billigere
Hvem ved, måske går den.