telefon der kan afspille mp3/wav/? som rin~
Fra : Zed

Dato : 25-02-04 11:47

jeg vil snart ud og erhverve mig en ny telefon og mit krav er at den kan
afspille wav eller et lignende lydformat som ringetone (ikke polyfinisk
osv - det må den da dog også godt kunne derudover) - vil nemlig lave mig en
mere personlig jingle som ringetone :) (med krav som midi ik kan levere)

Hvilke kan det?

Mvh.
-Zed

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 25-02-04 11:52

"Zed" skrev i en meddelelse

>- vil nemlig lave mig en
> mere personlig jingle som ringetone :) (med krav som midi ik kan levere)
>
> Hvilke kan det?

Nokia 6600 er et sikkert bud

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 12:02

"Zed" <zed@dontmailme.whatever> skrev i en meddelelse
> Hvilke kan det?

Siemens M55 kan anvende wav-filer som ringetone!
Andre Siemens (S55, SL55, MC60) kan benytte MMF som ringetoner, der er en
slags komprimeret wav!

Helmut Lotti

Fra : Qbic - 6400

Dato : 26-02-04 08:33

Jeg har afprøvet følgende ringetoner på

Nokia 7650 Wave
Nokia 3650 Wave

Nokia 6600 Wave / MP3

/ Qbic

Fra : Zed

Dato : 26-02-04 19:22

"Zed" <zed@dontmailme.whatever> wrote in message
> [...]
<snip alt>

Tak for hjælpen allesammen :)
det blev en siemens m55 grundet dens prisbillighed ved samtidig køb af et
abonnement jeg faktisk alligevel ville have anskaffet mig :)

Mvh.
-Zed/Kennet