"Stig Jørgensen" <stig@city.dk> skrev i en meddelelse
news:9c4qq4$2lqh$1@news.cybercity.dk...
klip
> I dag (efter ca. 25 min. ventetid
, taler jeg så igen med
kundeservice,
> der fortæller mig at det er gået helt galt med min ordre. Den er ikke
sendt
> afsted til teleDK. Jeg får af vide at ALLE (ca. 100 siges der) der skulle
> være på 28. april ikke er blevet sendt til teleDK. Det fandt de ud af for
to
> dage siden og har derfor ikke nået at kontakte alle...Sånu kan jeg faxe
min
> kontrakt igen og vente 30 dage...aaarrgghh
>
> Er der andre der kan fortælle en lignende historie eller hva'?
>
Ja, jeg har godt nok tidligere postet den under ris+ros men den fortjener
efter min mening en gentagelse i dette forum:
"Jeg bestilte 5. feb. 01, men da
jeg havde skiftet abonnement til Tele2 skulle jeg først tilbage til TDC og
så over til Mobilix. Den 8. mar. 01 fik jeg brevet om at jeg var flyttet
over til TDC, hvorfor jeg tager ned i en Mobilix forretning og udfylder
kontrakten som de faxer ind til dem der nu skal tage sig af den slags. 16.
mar. 01 modtager jeg brevet fra Wanadoo om at jeg er tilmeldt som kunde.
Efter en række bekymrende indlæg i forskellige newsrooms ringede jeg til
deres support (tirsdag den 27. mar. 01) for at høre hvordan min bestilling
så ud. Tjae kontrakten var blevet væk, men det gjorde ikke noget for
bestillingen hos TDC var gået igennem og det var der flaskehalsen
eksisterede. I øvrigt kunne han se at der var et brev på vej til mig så
sagen om den manglende kontrakt ville blive løst og brevet ville jeg have
lørdag! (den 31. mar. 01) Hertil kan jeg ikke andet end forundres over
rentabiliteten i at de breve som der bliver sendt ud fra Mobilix i hvert
fald kommer igennem 3-4 korrekturlæsere
Hvorom alting er så bliver jeg
forsikret om at der ikke er noget problem. Bestillingen er gået igennem til
TDC og jeg skal bare tage det roligt. Jeg modtager selvfølgelig ikke noget
brev om lørdagen og ringer søndag 1. apr. 01 og taler med en Anders der
fortæller mig at de kan ikke ligge nogen bestilling ind til TDC før de har
kontrakten.... Ok så faxer jeg kontrakten til ham og fastholder at jeg
forventer at få min forbindelse senest 20. apr. 01 (30 arbejdsdage fra 8.
mar. 01, hvis man som jeg glemmer påsken
) Da jeg så hørte om en bekendts
problemer ringede jeg påny til Anders for at høre hvordan min bestilling
havde det. Han nærmest forsikrede mig om at jeg ikke skulle forvente at have
forbindelsen før 1. maj 01 og gav mig så en lang forklaring om deres
kompensationsregler, som jeg stadig ikke har fattet (er der nogle der har en
url, hvor de står beskrevet?) og om de manglende arbejdsdage i påsken...
hvor jeg i øvrigt fastholder at der kun var tre mistede arbejdsdage, mens
Anders mente/mener at der er 6.
En dag hvor Anders ikke var på arbejde og jeg snakkede med en anden
supporter tillod jeg mig iøvrigt den frækhed at spørge hvordan de kunne
bruge 30 arbejdsdage på at installere en adsl forbindelse. Hertil kom svaret
at det var en kompliceret ydelse... Hvor gammel er denne teknik efterhånden?
Vel i omegnen af 3 år og der er jo ærlig talt ikke tale om en
raketopsendelse så skulle de ikke bare få fingeren ud og levere indenfor
samme periode som det tager at få en telefonforbindelse der hvor der ikke er
noget stik altså ca. 14 dage (10 arbejdsdage)?"
Idag er de 30 arbejdsdage iøvrigt gået selv indregnet de 3 helligdage i
påsken, så jeg har tænkt mig at skrive en klage til deres kundeservice.
> Jeg blev som en positiv reminder lovet en måneds gratis abbo., så det er
da
> altid noget
Som nævnt ovenfor hvad er Mobilix' regler for dette, det ville være rart om
de gjorde det på samme måde som Cybercity, så vidste man hvad man havde at
holde sig til.
--
Mvh Jes Jørgensen