LaserJet 6L problemer med strømsparreskinn~
Fra : .Kody

Dato : 25-02-04 10:26

Hejsa

Jeg har tilsluttet alt mit PC udstyr til en USB strømsparreskinne, så
strømmen slukkes sammen med PCén
Efter jeg har sat min LaserJet 6L til denne skinne oplever jeg tit at den
ikke vil printe ud. Så er jeg nød til at genstarte XP, så kommer alt det der
står i kø ud.

..Kody

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 25-02-04 10:28

> Jeg har tilsluttet alt mit PC udstyr til en USB strømsparreskinne, så
> strømmen slukkes sammen med PCén

Bruger også sådan en USB dimzbimz.

> [...]
> ikke vil printe ud. Så er jeg nød til at genstarte XP, så kommer alt det

Har samme printer og intet problem her. Måske er det et driver problem?