put & take
Fra : S.Børresen

Dato : 25-02-04 00:42

Findes der en side på nettet hvor folk beskriver deres oplevelser i de
forskellige P&T søer.
Har ikke fisket de sidste 8 år, men har nu igen fået lyst til at svinge
fluestangen.
Men her i Århusområdet er der mange søer, og gider ikke lige bruge min dag
på at fiske skaller op. og doven som man jo er, hvorfor så ikke drage nytte
af andre erfaring, frem for at selv finde ud af hvor der er bedre end andet

/Søren

Fra : Søren Pedersen

Dato : 25-02-04 12:44

Ja på www.123nu.dk læsestof / anmeldelser / P & T
M.v.h Søren

Fra : SB

Dato : 25-02-04 14:15

"Søren Pedersen" <sbp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja på www.123nu.dk læsestof / anmeldelser / P & T
> M.v.h Søren

Tak for det link, der står meget godt der.
Har overvejet at tage ungerne med ud og fiske
Nogen der ved om der her i Østjylland ligger en af de søer hvor man betaler
pr. kg man hiver op? frem for timepris
Børn har ikke den store tålmodighed, og vil jo gerne at de også kunne fange
en lille fisk eller to
hvad der sikkert er større chance for i netop den slags søer

Søren

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 27-02-04 18:34

"S.Børresen" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message
> Findes der en side på nettet hvor folk beskriver deres oplevelser i de
> forskellige P&T søer.
> /Søren

http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

Er den ubetinget bedste danske side om P&T - IMO

--
Ulrik Vadstrup
Send gratis SMS med din PC

Fra : SB

Dato : 27-02-04 22:30

> http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/
>
> Er den ubetinget bedste danske side om P&T - IMO
>
> --
> Ulrik Vadstrup

Ser ud til at den e-mail ham e-ploug har opgivet på sin side ikke virker.
nogen der kender en til ham der gør?

Søren