Tastatur med bløde taster
Fra : Toki Lee

Dato : 24-02-04 23:35

Hej NG,

Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
tasterne)? Tusind tak! :)

Vh,
Toki

Fra : Lars Mortensen

Dato : 24-02-04 23:56

Kan kun anbefale IBM, ellers evt. Logitechs trådløse
HELT klikfrie bli'r de dog nok aldrig....

Lars

Fra : peter hansen

Dato : 25-02-04 00:14

[CUT]
> Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
> med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
> tasterne)? Tusind tak! :)
[CUT]

Jeg ved ikke om det fås mere mend jeg har en forkærlighed for Microsoft
Natural Keyboard Pro - aldrig nogen sinde har jeg haft hånden nede i softice
men det føles næsten som om...

// Peter

Fra : peter hansen

Dato : 25-02-04 00:16

og vi retter stavefejl... tralalaaaa
[CUT]
> Jeg ved ikke om det fås mere mend(1) jeg har en forkærlighed for Microsoft
> Natural Keyboard Pro - aldrig nogen sinde(2) har jeg haft hånden nede i
softice
> men det føles næsten som om...

(1) = men
(2) = nogensinde

// Peter

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 25-02-04 07:46

> Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
> med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
> tasterne)? Tusind tak! :)

Keytronic ErgoForce. Et lækkert tastatur med et dejligt afdæmpet klik.

Fra : M.Kay

Dato : 25-02-04 11:06

I know it's awful, but Toki Lee wrote to everybody in dk.edb.hardware
saying:

> Hej NG,
>
> Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
> med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
> tasterne)? Tusind tak! :)

Logitechs Di novo har taster som på en bærbar. Det er uden klik whatsoever.
Men det er smag og behag med design og pris

--
Kay

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-02-04 11:15

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev
> Logitechs Di novo har taster som på en bærbar. Det er uden klik
whatsoever.
> Men det er smag og behag med design og pris

Og da især prisen ... huha, over 2K.
Fedt sæt som klart stod i hjemmet hvis ikke liiiiige
der var en bette detalje der
--
Peter J

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 25-02-04 20:13

M.Kay wrote:
> Logitechs Di novo har taster som på en bærbar. Det er uden klik
> whatsoever. Men det er smag og behag med design og pris

Jeg synes nu også bærbare keyboards larmer - jeg har faktisk ikke fundet er
keyboard hvor der ikke er noget 'klik' eller lyd ved tryk på en tast...

Di Novo sættet er helt sikkert cool. Men ville hellere smide 2000 efter et
nyt grafikkort eller CPU hvis det skulle være...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Villy Jensen

Dato : 25-02-04 11:34

> Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
> med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
> tasterne)? Tusind tak! :)

...mener at el-giganten har til tider nogen USB minikeyboards (med lys i) med
klare (bløde?) knapper som en lommeregner til 5-600,-

(de er ikke vist på http://www.elgiganten.dk
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_BrowseCatalog-Start;sid=7U-ROqdtniCRJudRlM1S26VJl4tun2XIla4=?CatalogCategoryID=uQTD4QjoDLwAAADyA2WCsTZp&filename=productpage_text
)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Leony

Dato : 25-02-04 14:50

In news:403c7a20$0$55941$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Villy Jensen <diy4wd@hotmail.com> typed:

> ..mener at el-giganten har til tider nogen USB minikeyboards (med lys
> i) med klare (bløde?) knapper som en lommeregner til 5-600,-

Efter beskrivelsen mener jeg også at Zitech har haft sådan et.
Jeg kan dog ikke finde det pt på deres hjemmeside.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-02-04 18:30

> Er der nogen, der vil anbefale mig hvor i nettet jeg kan købe en tastatur
> med bløde taster (dvs. der ikke kommer "knask"-lyd når man trykker på
> tasterne)? Tusind tak! :)

Ja, jeg har selv Dinovo og det har taster, der minder om dem på en bærbar,
og de er bløde og dejlige og lydløse.

Men er dette for dyrt til dig, så køb Logitexh UltraX keyboardet, der
hverken er trådløst eller rummer samme funktioner som Dinovo, men som har
taster, der er total identiske med dem på Dinovo. UltraX findes ikke på
Logitechs website, da det kun sælges som OEM - dvs samme med computere og
ikke officielt i løssalg - men flere steder kan det købes løst for 249kr.

UltraX fylder meget lidt, er elegant at kigge på i sølv/sort finish og kan
man lide tastaturer som på notebooks, så er UltraX en drøm af et tastatur.

Min Far ejer det - og det dejligt at skrive på - kan klart anbefales.
Tjek www.edbpriser.dk for at finde butikker, der sælger det.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr.Ralph

Fra : Esben

Dato : 25-02-04 19:41

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man lide tastaturer som på notebooks, så er UltraX en drøm af et tastatur.

Det ser sgu lækkert ud :)
http://www.logitech.dk/index.cfm/partners/productlist/DK/DA,CRID=1969,parentCRID=925,scrid=925,categoryID=18

--
Esben

Fra : Noggy Lee

Dato : 25-02-04 19:06

Tak for alle svarene. Mit valg er Logitech UltraX. :)

Vh,
Noggy

Fra : Christian Spøer

Dato : 25-02-04 21:33

> Tak for alle svarene. Mit valg er Logitech UltraX. :)

Så giv lige en lille anmeldelse af det... ;)

Christian
Fjern /\SNYDT/\ fra min mail adresse
Holder den sig inde for reglementet? ;)