hvordan laver man #pw+... på siemens mc60
Fra : Ubrugt Værdikupon

Dato : 24-02-04 22:25

hejsa, hvordan får jeg min siemens mc60 til at skrive #pw+...... når jeg
skal taste un-lock koden ind ??

Brian Tingholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-02-04 23:45

Brian skrev:

>hejsa, hvordan får jeg min siemens mc60 til at skrive #pw+...... når jeg
>skal taste un-lock koden ind ??

#pw+... skal bruges for at låse Nokia-telefoner op, ikke
Siemens-telefoner.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Ubrugt Værdikupon

Dato : 24-02-04 23:54

> #pw+... skal bruges for at låse Nokia-telefoner op, ikke
> Siemens-telefoner.

ok, tak for hjælpen.... (øv)

Brian Tingholm

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-04 22:49

> hejsa, hvordan får jeg min siemens mc60 til at skrive #pw+...... når jeg

Jeg har lige fået låst min M55 op idag, der skulle bruges dette format.

Opgivet af TDC.

*#XXXX*XXXXXXXX#

Fra : Calle.

Dato : 22-03-04 14:29

Arne Olsen wrote:

> Jeg har lige fået låst min M55 op idag, der skulle bruges dette
> format.
>
> Opgivet af TDC.
>
> *#XXXX*XXXXXXXX#

tryk X antal gange på * tasten