Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lån til bil
Fra : vibeke povlsen

Dato : 24-02-04 20:52

hej
bare et spørgsmål til debat vi er et par fyr i fast arbejde men i rki og jeg
er hjemmegående, hvad gør man hvis man gerne vil låne penge ca 25-30000
kroner til en gammel bil.

Fra : CS

Dato : 24-02-04 23:10

"vibeke povlsen" <vibekepovlsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er hjemmegående, hvad gør man hvis man gerne vil låne penge ca 25-30000

1) Betal først din gæld = bliv slettet hos RKI
2) Lån hos bilforhandleren eller hos dem der låner til RKI-kunder, hundedyre renter
3) en gammel bil = LIG (du får ikke ret meget bil under 35.000)

vh
cs

Fra : Karl Viggo

Dato : 25-02-04 07:32

Så spar pengene op selv - har du ikke råd til det har du heller ikke råd til
at holde bil.

Viggo

Fra : Michael

Dato : 28-02-04 11:30

I står i RKI og du er hjemmegående.... Og du vil låne 30.000 kr?! Helt
ærligt.... tror du selv på den? Hvad med at få styr på dit liv og få
økonomien i balance. Så kan du måske derefter overveje at låne penge.

Det er forbavsende, så mange mennesker der stiller lignende spørgsmål. Jeg
fatter virkelig ikke, at nogle mennesker bare tror man kan låne penge, uden
at skulle betale tilbage - TAG DIG DOG SAMMEN!!

Fra : HT

Dato : 28-02-04 21:16

"Michael" <a@b.dk> skrev i en meddelelse news:c1ppl7$hqh$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> fatter virkelig ikke, at nogle mennesker bare tror man kan låne penge, uden
> at skulle betale tilbage - TAG DIG DOG SAMMEN!!

RIGTIG GODT SVARET !!!!

Jeg er træt af at læse det samme og samme spm.
Låne penge - Snyde i skat (spm hvad kan trækkes fra) - Hvordan investerer man 10.000 kr
(spørg først når du har 250.000 kr.) alt under er
SMÅPENGE !!!!!

fra én der kun har over 2,4 million kr. min nabo har 4,8 million kr.

vh ht

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-02-04 01:01

HT wrote:

> [...]
> Låne penge - Snyde i skat (spm hvad kan trækkes fra) - Hvordan investerer man 10.000 kr
> (spørg først når du har 250.000 kr.) alt under er

Der er nogle, der er nødt til at låne, hvis de skal købe større ting
(også selvom det i nogle tilfælde kan være en dum ide at låne penge).
Man snyder ikke i skat ved at trække ting fra. For nogle kan 10.000
kroner være rigtig mange penge.

> fra én der kun har over 2,4 million kr. min nabo har 4,8 million kr.

Og det er typisk sådan nogle som har svært ved at sætte sig ind i andres
pengeproblemer. Det minder mig lidt om: Hvis de ikke har noget brød, så
kan de bare spise kager.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Anita

Dato : 29-02-04 22:19

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> Og det er typisk sådan nogle som har svært ved at sætte sig ind i andres
> pengeproblemer. Det minder mig lidt om: Hvis de ikke har noget brød, så
> kan de bare spise kager.

Tak fordi du skrev det jeg tænkte. Manglende empati skal man da vist lede
længe efter.

Folk kan jo undlade at svare, hvis de synes spørgsmålene er latterlige. At
nedgøre folk på denne måde viser kun vedkommendes behov for at hævde sig på
andres bekostning

/Anita

Fra : Anita

Dato : 01-03-04 13:09

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev

> Tak fordi du skrev det jeg tænkte. Manglende empati skal man da vist lede
> længe efter.

Rettelse:
....skal man da vist IKKE lede længe efter.

Venligst Anita

Fra : Søren Emig

Dato : 16-04-04 16:26

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev

> Rettelse:
> ...skal man da vist IKKE lede længe efter.

Nej, din første sætning var rigtigt

Fra : Anita

Dato : 20-04-04 10:55

"Søren Emig" <skumflum_nospam_@hotmail.com> skrev

> Nej, din første sætning var rigtigt

Ak... jeg blev vist lidt forvirret. Gad vide hvad jeg prøvede at sige?

Venligst Anita

Fra : Anonym

Dato : 01-03-04 06:01

> [...]
man 10.000 kr
> (spørg først når du har 250.000 kr.) alt under er

Jamen dog. 200.000 kr. er blevet til småpenge........-Ja, for nogen og for
andre ikke.
Personligt mener jeg, at det også afhænger af hvad pengene bruges
til..........
Jeg har aktier til salg for en værdi af ialt 500.000 kr., og mangler kun at
sælge for 200.000 kr.
Investerer du i dem, kommer du over din nabo

VH
JC

Fra : søren andreasen

Dato : 06-03-04 13:34

kunne folk ikke finde noget andet at gå op i hvis man har 2,4 millioner
ville man ikke reklamere med det for så er man for dum og det er træls at
læse sådan nogle svar hvis man har en forspørgelse.
man kan låne 30000 kr til bil aligevel man er rki reg hvis man har et godt
forhold til banken
så tag lige at passe dig selv ht du er da trals at høre på.

mhv

Fra : Nyheder

Dato : 08-03-04 20:44

Der er andre muligheder, men ikke uden en stor risiko, man kan evt. låne
uden for land og ret på det sorte marked, men konsekvensen er meget stor
hvis man undlader at betale, med andre ord dem man låner af på det sorte
marked er ligeglad med hvilke undskyldninger man evt. vil komme med for ikke
at overholde afdragene, med andre ord : eneste udvej af dette dilemma er at
tale med sin bank og hjælp til at ordne sin RKI registrerinmg ( Betale sin
gæld ).

V/KF

Fra : www.spaceport.dk

Dato : 11-03-04 23:17

> fra én der kun har over 2,4 million kr. min nabo har 4,8 million kr.

> vh ht

Tilykke med det. Du squ da for latterlig at høre på.

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Frank Rasmussen - spaceport@tele2adsl.dk
Visit my website at www.spaceport.dk
In The Search for Extraterrestrial Intelligence
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/