MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win32k.sys
Fra : SB

Dato : 24-02-04 20:51

Håber på lidt assistance her:

På et MSI 645E Max-U (MS-6547 v2.1) bundkort med en CPU Intel Celeron 2,41
og med XP-Pro som OS oplever jeg gentagne gange blå skærm med flg. txt:
win32k.sys - Page fault in nonepaged area.

Denne fejl optræder tilsyneladende helt tilfældigt og under afvikling af
forskellige typer prgr.
Det er selvfølgelig ikke smart når fejlen optræder under fx en brænding.
Nogen gange optræder fejlen 3 X dgl. Til andre tider kan der gå dagevis
imellem.
Jeg har god luftgennemstrømning i kabi så det kan ikke være her probl.
ligger.

Kan nogen mon guide mig på vej til en forklaring - løsning?
Har kigget efter win32k.sys og har da osse fundet en del txt om emnet, jeg
kan desværre blot ikke relatere det til min sag. Jeg er dog heller ikke så
glimragende til engelsk!
MvH
--
SB

Fra : morten

Dato : 25-02-04 01:37

"SB" <kilobyte@invalid.dj> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan desværre blot ikke relatere det til min sag. Jeg er dog heller ikke så

Lyder som et ram problem, prøv med nogen andre ram.

Morten

Fra : SB

Dato : 26-02-04 14:56

Klip> >

> Lyder som et ram problem, prøv med nogen andre ram.
>
> Morten

Tak for tippet - jeg vil prøve med en ny stang!
SB