Udskriftshastighed
Fra : Lars Mortensen

Dato : 24-02-04 16:50

Hej derude!

Håber, nogen kan hjælpe mig og gider ta' sig tid til at svare...

Når jeg printer f.eks. et 15 siders Word dokument, går det ikke alt for
stærkt...
Der printes "li'som en side ad gangen" dvs siderne kommer ikke ligefrem ud i
jævn gang.
Eller, med andre ord, der printes en side og så tygger printeren lidt før
næste side kommer.
Håber, det var nogenlunde forklaret!

Printeren er en HP Laserjet 5M netværksprinter med 20 MB hukommelse. Kører
TCP/IP.

Ved direkte svar: lars(snabela)corbitz-mortensen.dk

På forhånd tak!

Mvh/ Lars

Fra : Lars Mortensen

Dato : 26-02-04 23:37

Problem solved

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-02-04 00:14

Lars Mortensen skrev:

> Problem solved

Hvordan?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lars Mortensen

Dato : 27-02-04 23:57

Valgte en HP udskriftsprocessor fremfor Winprint
(egenskaber ->avanceret -> udskriftsprocessor)

Lars

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-02-04 00:25

Lars Mortensen skrev:

> Valgte en HP udskriftsprocessor fremfor Winprint
> (egenskaber ->avanceret -> udskriftsprocessor)

Tak. :)

--
Hilsen
Madsen