Baby i cyketrailer - hvem har prøvet?
Fra :

Dato : 24-04-01 21:32

Vi overvejer kraftigt at købe en cyketrailer, nu hvor nummer to er på banen.
Storebror er 1 1/2 og lillebror er 2 mdr.
Er der nogen der har prøvet at køre med lift i en cykevogn (burley
d'light) - fungerer det?

Burley har en babystol specielt til cykeltrailere, er der nogen der kender
den? er den (de mange) penge værd? Er det muligt at storebror også kan være
i vognen hvis man bruger den?

Niels

Fra : Marianne Høyen

Dato : 24-04-01 22:16

> Storebror er 1 1/2 og lillebror er 2 mdr.
> Er der nogen der har prøvet at køre med lift i en cykevogn (burley
> d'light) - fungerer det?

Det fungerer fint. Men liften fylder det hele, så storebror må i cykelstol.

> Burley har en babystol specielt til cykeltrailere, er der nogen der kender
> den? er den (de mange) penge værd? Er det muligt at storebror også kan
være
> i vognen hvis man bruger den?

Den kender jeg desværre ikke - men jeg kan ikke rigtig forestille mig, at
der er plads til 2 (når den ene er så lille).

mvh
Marianne

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 26-04-01 21:51

Hej

Vi har også overvejet en cykeltrailer og havde den tanke, at den lille måske
kunne sidde i en autostol, sådan at begge børn kunne være i traileren. Er
der nogen der har prøvet det?

MVH

Conny