Hjulpleje
Fra : Kim

Dato : 24-02-04 15:08

Hej:

Hvilken fedt vil i anbefale til fiskehjul, med eller uden teflon, med eller
uden syre?

Fra : Essoxfly

Dato : 24-02-04 16:54

Hej Kim.

Jeg har rimelig god erfaring med Superlube (indeholder Teflon)
Alternativt tror jeg at vandpumpefedt vil være noget nær det optimale,
jeg ved dog ikke hvordan det opfører sig i kulde.

Mvh. Essoxfly

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim

Dato : 24-02-04 16:36

vandpumpefedt lyder lovende. Det med temperaturen finder jeg lige ud af.. Er
kølemontør så......

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-02-04 23:40

"Kim" <kjahnsen@mail.tdcadslfjern.dk> skrev i en meddelelse
> Hej:
>
> Hvilken fedt vil i anbefale til fiskehjul, med eller uden teflon, med
eller
> uden syre?

Det skal i alle fald være syrefri. Mht. teflon er det vel en smagssag. Jeg
bruger selv med teflon. Jeg tror den hedder superlube.

MVH Niels