Ny WRT54G. Hvilket pccard?
Fra : ao@tommail.dk

Dato : 24-02-04 10:59

Nu vil jeg ud og købe mig en Linksys Linksys WRT54G. Jeg har osse en
Acer Travelmate 244XCe som skal på nettet gennem den. Er der nogen der
kender et godt pcmcia-kort som spiller med linksys'en? Det skal gerne
kunne udnytte alle sikkerhedsfeatures, hvis det er muligt.

/ao

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-02-04 22:02

Hej

"ao@tommail.dk" <AO> wrote:

> [...]
>kender et godt pcmcia-kort som spiller med linksys'en? Det skal gerne
>kunne udnytte alle sikkerhedsfeatures, hvis det er muligt.

Nedenstående kunne vel tænkes at være et godt bud

http://www.gate2prices.dk/network/network-vis.asp?Kode=N000971

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Steen Wrem

Dato : 25-02-04 00:10

vil lige sige, at jeg kun har haft problemer med Linksys WRT54G. Jeg har
haft 2 af dem og de fungerer simpelt hen ikke i den trådløse del.
Jeg kan desværre ikke bytte min, for garantien på 1 år er udløbet.
'
vh SteenW