Kroghstræde i Aalborg
Fra : aafe

Dato : 24-02-04 10:10

Hvilken Krogh mon Kroghstræde i Aalborg er opkaldt efter ?

mvh
Arne

Fra : Gert Krabsen

Dato : 24-02-04 15:43

Formentlig fra ham her

http://www.dadlnet.dk/ufl/ufl0151/v_p/37023.htm

August Krogh er Nobelprismodtager - på linie med Johannes Fibiger, og Niels
Jerne, som vi jo osse har brugt.

(Fibigerstræde er _ikke_ opkaldt efter Matilde..)

mvh

Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Gert Krabsen

Dato : 24-02-04 15:45

Vi prøver igen:

Formentlig fra Nobelprismodtageren August Krogh.

Andre navne i nærheden er

Niels Jernes vej
(Johannes) Fibigerstræde

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : aafe

Dato : 24-02-04 20:24

On Tue, 24 Feb 2004 15:45:10 +0100, Gert Krabsen wrote:

>Formentlig fra Nobelprismodtageren August Krogh.
>
>Andre navne i nærheden er
>
> Niels Jernes vej
> (Johannes) Fibigerstræde

ØV jeg håbede lige - i min forfængelighed - at det måske var efter
en af mine Hasseriiske Krogh'er - men, som skrevet står, står hovmod
for fald

Tak for svaret!

mvh
Arne
ps. nu på yanet

Fra : K. Thidemann

Dato : 25-02-04 11:51

On Tue, 24 Feb 2004 10:10:23 +0100, aafe <intet@svar.dk> wrote:

>Hvilken Krogh mon Kroghstræde i Aalborg er opkaldt efter ?
>
>mvh
>Arne

Hej Arne

Desværre står Kroghstræde ikke i nedennævnte 'database'
http://www.njl.dk/aalborgleksikon/

Prøv at skrive til Tove Michelsen Lokalsamlingen.
http://www.njl.dk/lokalsamlingen/

Mvh
Ketty

Fra : aafe

Dato : 25-02-04 13:02

On Wed, 25 Feb 2004 11:50:37 +0100, K. Thidemann wrote:

>Prøv at skrive til Tove Michelsen Lokalsamlingen.
>http://www.njl.dk/lokalsamlingen/

Tak skal du have Ketty. Det vil jeg prøve. Men, ellers synes jeg
Krabsens logik er god, og formentlig holder stik.

mvh
Arne

Fra : Gert Krabsen

Dato : 25-02-04 14:23

Wed, 25 Feb 2004 13:01:51 +0100, aafe <intet@svar.dk> skrev:

> Tak skal du have Ketty. Det vil jeg prøve. Men, ellers synes jeg
> Krabsens logik er god, og formentlig holder stik.

Du sku skamme dig! Min logik holder _altid_ stik

...du endte jo også hos yanet til sidst, ikke?

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.