MS Windows
briani 27239
Nyt styresystem
Fra : Henrik Jansen

Dato : 24-02-04 09:33

Jeg overvejer at skifte Windows 98 til 2000 på min computer.
Det er en pentium II 450 MHz. 64 Mb ram.

Tror du systemet kan trække win2000 ?

/Henrik

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-02-04 09:46

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> wrote:

>Jeg overvejer at skifte Windows 98 til 2000 på min computer.
>Det er en pentium II 450 MHz. 64 Mb ram.
>
>Tror du systemet kan trække win2000 ?

Det kommer dæleme an på hva' du skal bruge maskinen til - 64 Mb RAM er lige i underkanten, jeg tror ikke den bli'r rar at arbejde
med før den får 128 - 256 Mb RAM...

<mlr>

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-02-04 10:00

On Tue, 24 Feb 2004 09:46:14 +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Det kommer dæleme an på hva' du skal bruge maskinen til - 64 Mb RAM er
> lige i underkanten, jeg tror ikke den bli'r rar at arbejde med før den
> får 128 - 256 Mb RAM...

Jeg har prøvet en maskine med 64MB RAM og Win2000.
Heh... dens harddisk havde aldrig fri og maskinen var håbløs langsom (der
var tid til at lave kaffe...). Da der kom 256 MB RAM i blev den helt okay.

--
Mvh. Lars

Fra : Jensn

Dato : 24-02-04 11:23

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at skifte Windows 98 til 2000 på min computer.
> Det er en pentium II 450 MHz. 64 Mb ram.
>
> Tror du systemet kan trække win2000 ?
>
> /Henrik

Hej Henrik

Hvad er årsagen til skiftet ? Windows 2000 er jo nødvendigvis ikke bedre til
alt

Processor mæssigt kan det godt gå, men 64MB ram er for lidt - det vil køre,
men det
vil gå meget langsomt. Det kommer også meget an på din harddisk
(hastighed/størrelse)

Mvh.
Jensn