mini-psu
Fra : Sørensen

Dato : 24-02-04 06:35

jeg mangler en lille 100watt PSU til en mini-PC (familynet) er der nogen der
evt. ved hvor De kan findes ?

diminisioner 105X75X65 mm.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-02-04 20:59

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> jeg mangler en lille 100watt PSU til en mini-PC (familynet) er der nogen
> [...]
Hej - desværre kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig - men vil tværtimod spørge:
står der sådan noget som "PC 100" på den ?
Så kender jeg nemlig een til, der er på jagt efter en leverandør.
Det ser ud til at de der bitte-små PSU'ere lever et lidt hårdt liv.
Min eneste umiddelbare løsning er: lav en extern PSU selv. Enten af en
regulær PSU'er i et eller andet "diskret" kabinet eller
måske mere fiks til den ellers meget lille 'puter: brug en PSU fra en
bærbar. Så skal du bare liiige have regnet ud hvilke
ledninger der skal sluttes til hvor

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-02-04 06:44

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> "Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> der

> Hej - desværre kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig - men vil tværtimod spørge:
> står der sådan noget som "PC 100" på den ?

Det gør der og jeg leder også efter en.

> Så kender jeg nemlig een til, der er på jagt efter en leverandør.

Han må endelige sige til hvis han finder en.

> [...]
> måske mere fiks til den ellers meget lille 'puter: brug en PSU fra en
> bærbar. Så skal du bare liiige have regnet ud hvilke

Det er ikke helt umulig og fordelen er at den kun bruger +5V, +12V, GND og
PSon.

Jeg er bare efterhånden kommet til den konklusion at man lige så godt kan
købe et nyt kabinet.
AOpen H340 fås fra 300,- Er dog fysisk lidt større end Familynet'en.

Brian

Fra : Sørensen

Dato : 26-02-04 17:43

"Jesper skrev

> [...]
> måske mere fiks til den ellers meget lille 'puter: brug en PSU fra en
> bærbar. Så skal du bare liiige have regnet ud hvilke

JA! der står PC100 på den og det nærmeste jeg er kommet er et kabinet med
PSU til 499-, det er åbentbart et "mini ITX" kabinet og den giver kun 1 X
5volt og 1X 12volt.

vh.
Sørensen