internet over atlanten
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-02-04 23:16

Der er vist nogen de har hakket over atlanten over ????

Jesper

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-02-04 23:40

On Mon, 23 Feb 2004 23:16:16 +0100, Jesper Nielsen wrote:
> Der er vist nogen de har hakket over atlanten over ????

Hvor har du hoert det ?

Ioevrigt er der adskillige uafhaengige kabel systemer over
atlanten ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-02-04 23:52

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Hvor har du hoert det ?
>
> Ioevrigt er der adskillige uafhaengige kabel systemer over
> atlanten ...

Det fungerer igen!

Men i ca. en halv time, var alle de sider med .com som jeg gik ind på ikke
tilgængelige.

Jesper

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-02-04 00:01

Hej Jesper Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Det fungerer igen!
>
> Men i ca. en halv time, var alle de sider med .com som jeg gik ind
> på ikke tilgængelige.

Tiscalis linje fungerede som ellers i det tidsrum (jeg har været
adskille steder derovre mellem ca. 23.00 og 23.30).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-02-04 00:01

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> adskille

adskillige

--
Hygge fra Århus - Rudi