Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
TCnano
Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 23-02-04 22:09

Hej alle

Til de der har lyst til muligheden for at tjene en ekstra skilling i et nyt
og seriøst foretagende i Danmark, så synes jeg du/I skulle kigge på denne
side:

www.TCnano.dk

Kort fortalt drejer det sig om salg af produkter, baseret på nanoteknologi,
til overfladebehandling og imprægnering. Dette produkt kan påføres på stort
set alle overflader, som derved danner en beskyttende hinde, og ganske
enkelt får får både vand og snavs til at prelle af!

Falder du pladask for det, som jeg gjorde, så er mit brugernavn JWN, der
skal bruges ved tilmelding. Startpakken koster 1875,00 kr. Og du får
produkter svarende til dette beløb.

Bemærk, den officielle start i Danmark er først d. 4/4-2004, så der er gode
mulighed for at være med helt i front.

Til de der synes dette kunne virke spændende, skal du/I være mere end
velkomne til at kontakte mig for yderligere info og evt. aftale tidspunkt
for et møde.

Kind regards

Jacob W. Nielsen
(9500 Hobro)

Fra : Jacob Riis

Dato : 23-02-04 22:37

Jacob W. Nielsen wrote:
>[snip] reklame

Annoncering er ifølge fundatsen for alle grupper der er postet til uønsket.

FUT news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander i
dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : -+Carsten+-

Dato : 23-02-04 23:03

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> Annoncering er ifølge fundatsen for alle grupper der er postet til
uønsket.

Nej den er ikke,
dk.erhverv.direkte-salg er god nok

Carsten

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-02-04 07:47

"-+Carsten+-" <sp@m.cam> wrote in message

> "Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> uønsket.
>
> Nej den er ikke,
> dk.erhverv.direkte-salg er god nok

Nej den er ikke. Sæt dig ind i tingene inden du udtaler dig.

citat fra gruppens fundats:
Der ønskes ikke nogen form for reklamer. Disse henvises til
dk.marked.* hierarkiet. Der ønskes heller ikke indlæg angående
køb og salg af f.eks. værktøj eller andre fagrelaterede
rekvisitter. Disse henvises ligeledes til dk.marked.* hierarkiet
Citat slut

Peter

Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 24-02-04 14:36

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> køb og salg af f.eks. værktøj eller andre fagrelaterede
> rekvisitter. Disse henvises ligeledes til dk.marked.* hierarkiet

Tak for info og hjælpen. Jeg sletter straks i de 2 andre grupper.

Mvh
Jacob

Fra : -+Carsten+-

Dato : 23-02-04 23:19

"Jacob W. Nielsen" <Jacob.w@Nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> set alle overflader, som derved danner en beskyttende hinde, og ganske
> enkelt får får både vand og snavs til at prelle af!

Så et program fra Tyskland, hvor man var i gang med at fabrikker tøj med
naboteknologi, det så meget smart ud, lige til at tørre af med en klud.

Så også "TV-Shop" hvor man kunne købe det her og komme det på sin bilrude
hvor vandet bare piblet af igen.

Spændene.

Carsten

Fra : Jacob W. Nielsen

Dato : 24-02-04 14:58

"-+Carsten+-" <sp@m.cam> skrev i en meddelelse

> [...]
> naboteknologi, det så meget smart ud, lige til at tørre af med en klud.
>
> Så også "TV-Shop" hvor man kunne købe det her og komme det på sin bilrude

Akkurat, behandler du f.eks dine fælge med produktet, kan du nøjes med at
skylle dem over med en vandslange, så bliver skidtet skyllet af.

Synes også selv det lyder rigtig spændende.

Mvh
Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 24-02-04 17:40

Hvis du hører til den seriøse type, som vælger at satse på salg af produkter
i stedet for hvervning af nye medlemmer, så prøv at kigge i tråden "Reklame
for Trading Values/Dubli #2".

Vi kan tilbyde dig og dine forhandlere en meget billig måde at ligge jeres
varer til salg globalt i jeres helt egen personlige butik på internettet -
jeg er sikker på jeres produkter vil sælge forrygende hvis de er så gode som
din side antyder...

Og i held og lykke med forretningen i øvrigt