Samsung e700 sms? (kort)
Fra : Lars Koch

Dato : 23-02-04 20:45

Hej

Jeg regner med at købe subj. i morgen. Jeg har stået (som så mange andre)
med valget mellem e700 og SEz600, men besluttede mig for e700 pga designet
:) men nu kom jeg lige i tvivl.... hvordan er den at skrive sms på...?

Kører det stabilt nok, og i et pænt tempo. Jeg er klar over at jeg skal
vende mig til selve tasterne, da jeg har haft nokia indtil nu...

På forhånd tak for svarene...

Lars

Fra : mullerman

Dato : 23-02-04 22:11

"Lars Koch" <lkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kører det stabilt nok, og i et pænt tempo. Jeg er klar over at jeg skal
> vende mig til selve tasterne, da jeg har haft nokia indtil nu...

Det er nemt, der er t9, og i forhold til tidligere samsung kan du nu selv
indkode ord. Men den som andre mobiler at skrive beskeder på. Den er ikke
langsom eller noget, og tasterne tager ikke 2 minutter at vende sig til.

Martin

Fra : Manse

Dato : 24-02-04 18:04

Hejsan

Også mig, og endte op med E700, En helt ny verden efter Nokia 3310, 3410,
3510i...........

Hold kæft, hvor jeg syntes den er for FED, du bliver positiv overrasket..

God fornøjelse

Manse

Fra : Lars Koch

Dato : 24-02-04 20:47

Enig... jeg har lige fået den i dag... og jeg må sige den er SUPER flot i
designet... hold da op...

Der er 2 ting jeg ikke kan få til at virke.... Tastaturlås(da man jo kan
aktivere kameraet i lommen ved længere tryk på kameraknappen), og bruge et
billede man har taget til at komme frem når en person ringer... Ved du om
dette er muligt ?

Med venlig hilsen
Lars