Hvilken udbyder ?
Fra : Kim van Dijk

Dato : 23-02-04 20:54

Hej NG

Jeg er på jagt efter en ny udbyder men er blevet i tvivl om hvilket firma
man skal vælge.
Ville gerne undværer fastnet telefonen hvis det er muligt, men jeg bor langt
ude på landet.
Er der nogle der har noget FOR og IMOD de forskellige selskaber.

Kim

Fra : Frank Lyngaae

Dato : 23-02-04 21:05

"Kim van Dijk" <Kim@rcbil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
langt
> ude på landet.
> Er der nogle der har noget FOR og IMOD de forskellige selskaber.

Hej Kim

Hvad med Sonofon ? De kan godt ramme landet med FWA

--
Venlig hilsen

Frank Lyngaae