engelsk fuldblod
Fra : jp

Dato : 23-02-04 16:52

jeg har en engelsk fuldblod som jeg gerne vil sælge/bytte:

Vallak 5år, ca 160 stang Sød og rar,tilredet af berider,har en stald fejl
han er væver så derfor er det best
hvis han kan komme til et godt hestehjem som har mulighed for løsdrift hvor
han ikke væver
han er passet med smed og alt.
han er gråskimmel,er trafiksikker,traillervant

pris 12,500,00 kr

ang bytte hvis du har en ældre skovturs hest (ikke traver) som du evt vil
bytte med så lad os kigge på det

Hilsen
linda 26233794

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-02-04 16:58

In article <slp_b.95940$jf4.5941652@news000.worldonline.dk>, jp wrote:
> jeg har en engelsk fuldblod som jeg gerne vil sælge/bytte:

Vi hverken køber, sælger eller bytter heste eller rideudstyr herinde.
Prøv i
dk.marked.privat.dyr.hest

JonB