Hotline Server og ADSL fra CC
Fra : Jess Pedersen

Dato : 24-04-01 20:44

Jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe, men jeg prøver.

Jeg ville gerne ha' en Hotline Server op at køre....
Jeg har Net hos CC ADSL 256/128 CISCO 677

Den kører på port 5500 - 5503
Jeg satte routeren op, men det virker stadig ikke.... Er der noger andet der
skal tilføjes i routeren, når det er hotline ?

Jeg skal jo skrive min IP i serverprogrammet, hvilket jeg også her gjort,
men nej det vil bare ikke !?

Kan en venlig sjæl hjælpe ?

Jess Pedersen

Fra : Christian Aldrin Wik~

Dato : 26-04-01 10:48

Hej

Prøv den her.

Hotline Server
IN TCP 5500 - 5503
IN UDP 5499
The TCP Ports enabled are 5500 - 5503 (This is for the standard 5500
Hotline port)

If you change the default port, then you must enable the 3 ports after
it (so if you choose 4000 then you must enable 4000 - 4003)

The UDP port enabled 5499 is required only if you want to list your
server on a tracker (the data stream is only outgoing so if you want to
disable in bound on a firewall it would work fine)

Hilsen
AW