Nørup sogn
Fra : hans brunbjerg

Dato : 23-02-04 13:40

Mht. Nørup sogn, er jeg i færd med at nedskive dette sogns historie, og er
derfor taknemlig over enhver oplysning som denne gruppe kan tilføje -
specielt Engelsholms historie før 1454, desuden Abildgård og Sillehus, men
enhver oplysning om andre distrikter i dette sogn modtages med tak.

venlig hilsen

Hans Brunbjerg

Fra : Jørgen Petersen

Dato : 24-02-04 20:53

Hej Hans

registret til Vejle amts aarbøger 1905-1960 viser 4 artikler om Nørup sogn.

den jeg tror du kan bruge er K.V.Christensens: Middelalderbro i Vejleådalen
og Trælleborg voldsted, årgang 1959, side 115-130

god fornøjelse

Venlig Hilsen
Jørgen Petersen