MMS-> Telmore...
Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 23-02-04 07:52

Hey Hey Doktor...

Er der nogen der gider skrive hvordan opsætninger er til MMS ved Telmore,
deres "profil sender" virker ikke, og det har den ikke gjort siden den 20.
!!!

Nogen der gider poste den, så jeg kan smide den i tlf. manuelt.....

Takker på forhånd...

Dennis

Fra : Frank W.

Dato : 23-02-04 14:31

Dennis Nielsen [9400] wrote:

> Nogen der gider poste den, så jeg kan smide den i tlf. manuelt.....

Du kan smutte forbi
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp?ComponentID=5045&SourcePageID=22754#2

og finde din telefon. Der står en god forklaring (brugte den selv til min
S55'er MMS & GPRS)

--
Hilsen
Frank W.

Fra : Claus

Dato : 23-02-04 19:28

Hvilken mobil har du??

Du kan evt. få en opsætning på TDC hjemmeside, det er den samme Telmore
bruger.

På nogen mobiler skal du manuelt sætte den op, men det beskrives på TDC
hjemmeside, som Frank W har skrevet.

Claus

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 24-02-04 16:27

Jeg har hittet det...

Takker

Dennis

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-04 02:14

Claus skrev :
> [...]
> bruger.
>
> På nogen mobiler skal du manuelt sætte den op, men det beskrives på TDC

Skal man have valgt (tilmeldt sig) GPRS for at kunne sende og/eller modtage
MMS ?
SE T610 / Telmore

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Claus

Dato : 25-02-04 15:36

>Skal man have valgt (tilmeldt sig) GPRS for at kunne sende og/eller modtage
MMS ?<

Nej det skulle jeg ikke mene at du behøver, men er ikke helt sikker.

Svaret må kunne findes på Telmore hjemmeside, har ikke lige tid til at finde
det for dig. Prøv dig frem under spørgsmål og svar, alternativt spørg på
telmore chat, så får du et gyldigt svar...

Claus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-04 15:49

Claus skrev :

> [...]
> det for dig. Prøv dig frem under spørgsmål og svar, alternativt spørg på
> telmore chat, så får du et gyldigt svar...

Jep, men det var under henvisningen til TDC side om opsætning jeg så at der
stod en gyldig GPRS forbindelse. Jeg har Warp, men ikke GRPS, og har nu
aftalt med en ven at vi skal MMS'e og se om det virker.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Claus