Massage i timerne
Fra : emil

Dato : 22-02-04 17:37

Hej.

For et par måneder siden læste jeg en artikel om en folkeskole, hvor
de på forsøgsbasis lod eleverne give hinanden massage for at forbygge
konflikter.
Er der nogen der kan huske hvor den artikel kommer fra?

Med venlig hilsen Emil

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 22-02-04 17:56

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konflikter.
> Er der nogen der kan huske hvor den artikel kommer fra?

Det er Lyshøjskolen i Kolding der er tale om, du kan læse mere om projektet
www.lyshoejskolen.kolding.dk
Hvad det er for en artikel du tænker på ved jeg ikke, men projektet har
været rimeligt eksponeret i både aviser og tv.

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

---
Denne mail er konstateret Virusfri

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-02-04 18:08

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan huske hvor den artikel kommer fra?

Politiken.

Hilsen Inger