Skrifttyper
Fra : Michael Knudsen

Dato : 24-04-01 22:23

Hej !

Jeg har netop installeret Mandrake 8.0, men desværre var der lige noget,
jeg glemte at skrive ned, inden jeg fjernede version 7.2.

Skrifttyperne er mildest talt ulæselige (specielt i Netscape), men
engang fik jeg et link af en her i gruppen til en "mini-howto", som
forklarede, hvorledes man kunne lave det om. Man skulle ændre i et par
filer, hvor den ene hedder "
86-et-eller-andet". Er der nogen, der kan hjlælpe?

Med venlig hilsen
Michael Knudsen

Fra : Søren Galatius Smith

Dato : 24-04-01 21:23

Michael Knudsen <michaelknudsen@city.dk> writes:

> [...]
> filer, hvor den ene hedder "
> 86-et-eller-andet". Er der nogen, der kan hjlælpe?

Mon ikke det var "XFree86 Font Deuglification HOWTO" ?

http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/FDU/

Søren

--
Søren Galatius Smith http://www.imf.au.dk/~galatius/

Fra : Michael Knudsen

Dato : 25-04-01 16:32

"Søren Galatius Smith" wrote:

> http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/FDU/

Takker. Det var just den.

Med venlig hilsen
Michael Knudsen

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-04-01 11:17

"Michael Knudsen" <michaelknudsen@city.dk> wrote in message
> Skrifttyperne er mildest talt ulæselige (specielt i Netscape), men

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et screendump af dette. Jeg har
endnu ikke haft font-problemer i Linux, og efter at have fulgt howto'en (og
tjekket at alt gik godt) kan jeg ikke se forskel...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 25-04-01 18:13

Niels Andersen wrote:

> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et screendump af dette. Jeg har
> endnu ikke haft font-problemer i Linux, og efter at have fulgt howto'en (og
> tjekket at alt gik godt) kan jeg ikke se forskel...

Jeg aner ikke, hvordan jeg kan lave et screendump, og desuden har jeg
fået ændret skrifttyperne, så de nu kan læses.

--
/ Michael Knudsen [knudsen@imf.au.dk]
Department of Mathematical Sciences